سمیع‌زاده: خوشبین هستم تیم ملی به مسابقات ترکیه اعزام شود

مدیر فنی تیم‌های ملی شنا گفت: قرنطینه ترکیه ۳ هفته است و به بهبود وضعیت شیوع ویروس کرونا و اعزام تیم ملی شنا به مسابقات ترکیه خوشبین هستم.

معصومه کیانی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن سمیع‌زاده درخصوص نگرانی‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و احتمال برگزار نشدن مسابقات ترکیه به گوش می‌رسد، به خبرگزاری تسنیم گفت: خوشبختانه قرنطینه در کشور ترکیه از هفته گذشته آغاز شده و به مدت ۳ هفته ادامه دارد، اما مسابقات تیم ملی شنا اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود که تا آن زمان یک ماه و نیم فاصله داریم.

وی افزود: من خوشبین هستم در آن زمان ترکیه و همه دنیا وضعیت بهتری خواهد داشت، چون واکسیناسیون آغاز شده است و باعث کم شدن شیوع ویروس کرونا می‌شود.

مدیر فنی تیم ملی شنا درباره اعزام تیم ملی شنا به دو کشور ترکیه و صربستان، اظهار داشت: از آنجایی که همه اماکن ورزشی تعطیل شد از رئیس فدراسیون درخواستی مبنی بر انتخاب ۳ کشور برای برگزاری اردوی یک هفته‌ای ورزشکاران داشتم  که رضوانی این موضوع را پیگیری کرد و کشور ترکیه و صربستان پذیرفته‌اند.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان در انتهای خرداد ماه به این دو کشور سفر می‌کنند و ابتدا مسابقه‌ای دو روزه در کشور صربستان برگزار کرده سپس به ترکیه بازگشته و پنج روز در این کشور مسابقه می‌دهند تا عملکردشان در این دو کشور برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک محک بخورد.

سمیع‌زاده به کار سخت ملی‌پوشان در این دو کشور برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک اشاره کرد و گفت: اگرچه کار ملی پوشان بسیار سخت و دشوار است، چون یکسال و هفت ماه در هیچ رویداد بین المللی حضور پیدا نکرده‌اند و از شرایط مسابقه دور بوده اند، اما تمرین و تلاش می‌کنند. من هم امیدوارم ملی پوشان به این مسابقات اعزام شوند و نتیجه کسب کنند.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.