سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گرامی باد

سوم خرداد سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر بر همه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مردم شریف، بصیر و خداجوی ایران اسلامی مبارک و گرامی باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

روز سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و یکی از مهمترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران است. در این روز شهر مقاوم خیز خرمشهر که پس از ۳۵ روز پایداری و مقاومت در ۴ آبان ۱۳۵۹ به اشغال دشمن در آمده بود، پس از ۵۷۸ روز (۱۹ ماه) ، بار دیگر توسط رزمندگان اسلام فتح شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع و پل تخریب شده خرمشهر به اهتزاز در آمد.

فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده بزرگ این رشته ورزشی، چهلمین سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.