سینا غلامپور: منتظر اعلام زمان رسمی انتخابی شنا هستم/ هیچ مانعی جلودار حضورم در المپیک نیست

رکورددار شنای ایران گفت: هیچ مانعی جلودار حضور در المپیک توکیو نیست و منتظر اعلام زمان رسمی انتخابی هستم.

حمیدرضا نقیبی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری آنا، سینا غلامپور که در بازی‌های آسیایی جاکارتا به فینال رقابت‌های شنا صعود کرد رکورددار ماده‌ ۱۰۰ متر آزاد است و برای کسب سهمیه و درخشش در المپیک توکیو تمرینات خود را در مشهد زیر نظر میثم سعادتی مربی خود دنبال می‌کند. او بورسیه شنای ایران در فینا بوده و آینده روشنی در انتظار این شناگر ۲۱ ساله است.

سینا غلامپور در خصوص آخرین شرایط تمرینی‌اش به خبرنگار ورزشی آنا، اظهار کرد: بدون تردید پاندمی ویروس کرونا شرایط را دشوار کرد و نتوانستیم همچون گذشته در مسابقات شرکت کنیم. تعطیلی استخرها روی انگیزه شناگران تأثیر منفی گذاشت و باید تشکر کنم از تمامی کسانی که تلاش کردند تا شرایطی فراهم شود و ملی‌پوشان بتوانند در استخر تمریناتشان را دنبال کنند.

وی افزود: من تمریناتم را با جدیت زیر نطر آقای سعادتی دنبال می‌کنم و از آنجایی که بالاترین امتیاز جهانی رو بین تمام شناگران داخلی دارم قطعا انتظارات از من متفاوت خواهد بود. هدف ورزشی من قطعاً کسب سهمیه المپیک و رقابت با بهترین‌های جهان در توکیو بوده و هیچ مانعی جلودار من نیست.  امیدوارم حداقل  امکانات و کمک‌ها برای پیشرفت شنا فراهم شود و با تدابیر مناسب فضای مناسب تمرینی به تمامی بچه‌ها داده شود تا با حداکثر آمادگی سال آینده در مسابقات انتخابی که هنوز زمان آن مشخص نشده شرکت کنیم.

ملی‌پوش شنا خاطرنشان کرد: راجع‌به شرایط کنونی شناگران نمی‌توان صحبت زیادی داشت و باید به آینده امیدوار بود. از یکایک شناگران می‌خواهم انگیزه خود را حفظ کنند و اگر نمی‌توانند درون آب تمرین داشته باشند حتماً با راهنمایی‌هایی از طرف مربیانشان تمرینات را در خشکی ادامه دهند. بالاخره راه مقابله با ویروس کرونا کشف می‌شود و شرایط عادی خواهد شد.

غلامپور یادآور شد: شک ندارم از سوی فدراسیون شنا و کمیته ملی المپیک بهترین تصمیم‌ها برای موفقیت شناگران در عرصه‌های داخلی و خارجی گرفته می‌شود. ملی‌پوشان شنا هم میدان می‌خواهند تا ثابت کنند با تمام توان در خدمت ورزش کشور هستند. منتظر اعلام زمان رسمی مسابقات گزینشی المپیک هستم تا بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

637423384628237440_md

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.