شکول: اعلام زمان شروع لیگ برتر شیرجه مایه امیدواری است

عضو کمیته فنی شیرجه گفت: اعلام زمان شروع لیگ برتر مایه امیدواری برای علاقمندان به این رشته است اما در حال حاضر استخرها بسته هستند و ورزشکاران ما در خشکی تمرین می‌کنند.

خادمی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمدرضا شکول در گفت و گو با ایرنا در خصوص اعلام زمان شروع مسابقال لیگ برتر شیرجه، اظهار داشت: این موضوع مایه امیدواری برای علاقمندان به این رشته است اما در حال حاضر استخرها بسته است و ورزشکاران ما در خشکی تمرین می‌کنند. «مجتبی ولی‌پور» که برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش می‌کند در حال حاضر استخر ندارد.

وی ادامه داد: در شهر تهران شرایط کمی بهتر است و ورزشکاران در برخی از استخرها تمرین دارند و ما به دلیل مشکل اسکان نمی‌توانیم در این شهر حضور داشته باشیم. البته از سوی فدراسیون مکاتباتی انجام شده است و امیدوارم مشکل استخرها حل شود. قرار است حدود هشت پایگاه در شهرستان‌های مختلف فعال شود تا ورزشکاران این رشته بتوانند در استخر تمرین داشته باشند.

عضوکمیته فنی شیرجه کشورمان، افزود: ورزشکاران در خشکی می‌توانند ۵۰ درصد به آمادگی برسند اما تا استخرها بازگشایی نشوند، شیرجه‌روها نمی‌توانند به آمادگی کامل برسند. امیدواریم با بازگشایی استخرها، تیم‌ها بتوانند با کیفیت بالا در لیگ حضور پیدا کنند.

سرمربی اسبق تیم ملی شنا در خصوص شرایط ولی‌پور شیرجه‌رو ایرانی که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کند، گفت: این شیرجه‌رو در حال حاضر تمرینات خوبی در خشکی داشته و ما اگر مجبور شویم باید به تهران بیاییم تا از استخر استفاده کنیم. ولی‌پور برای کسب سهمیه مصمم است و بسیار تلاش می‌کند. امیدوارم ولی‌پور یا «حمید کریمی» بتوانند سهمیه المپیک را بدست آورند تا برای اولین بار در المپیک حضور پیدا کنیم.

مسابقات لیگ برتر شیرجه سال ۱۳۹۹ در تهران و به میزبانی استخر قهرمانی آزادی از روز سه شنبه ۱۲ اسفندماه تا پنج شنبه ۱۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب