شیرجه‌روهای ایران امشب به ریو پرواز می‌کنند

تیم ملی شیرجه ایران برای حضور در جام جهانی و مسابقات انتخابی المپیک ریو با سه ورزشکار امشب (سه‌شنبه) تهران را به مقصد ریو ترک می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ملی‌پوشان شیرجه ایران پس از ماه‌ها تمرین و اردوی مستمر داخلی و خارجی امشب (سه‌شنبه) به برزیل سفر می‌کنند. هدف از این سفر حضور در بیستمین دوره جام جهانی شیرجه است.  این رقابت‌ها آخرین شانس شیرجه‌روهای جهان برای کسب سهمیه المپیک به شمار می رود.

تیم ملی شیرجه ایران متشکل از حمید کریمی، شهنام نظرپور و مجتبی ولیپور زیر نظر غلامرضا خیبری نژاد پس از عملکرد خوب در جام شیرجه آیندهوون هلند تحت عنوان “جام شیرجه سِنِت”  از روحیه بالایی برخوردار است. ملی‌پوشان با درخشش در این مسابقات توانستند کادرفنی را مجاب کنند تا با ترکیب کامل به ریو و جام جهانی شیرجه بروند.

کاروان شیرجه ایران رأس ساعت ۲۱:۱۰ تهران را به مقصد دبی و از آنجا ریودوژانیرو ترک می‌کند. مسابقات از ۱۹ تا ۲۴ فوریه (۳۰ بهمن تا ۵ اسفند ۱۳۹۴) برگزار می‌شود و بامداد شنبه (هشتم اسفند ۱۳۹۴) زمان بازگشت ملی‌پوشان به کشور است.

 

مراسم بدرقه کاروان شیرجه ایران ساعت ۱۵ امروز در محل فدراسیون برگزار می شود.

اعضای تیم ملی شیرجه اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو:

ریودوژانیرو –  ۳۰ بهمن تا پنجم اسفند ۱۳۹۴

سرمربی: رضا خیبری‌نژاد

شیرجه روها: مجتبی ولی‌پور – شهنام نظرپور – حمید کریمی

riodiving_venue_0

انتهای پیام

 

 

 

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.