طاهریان: خوشحالم به هدفمان رسیدیم/ سرمربی اروگوئه: میزبانی ایران عالی بود

سرمربی تیم ملی واترپلوی ایران گفت: به مسوولان قول دادم تیم خوبی برای شرکت در مسابقات توسعه جهانی بسازم و خوشحالم که به این هدف رسیدم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، سیروس طاهریان پس از کسب عنوان قهرمانی تیمش در رقابت های توسعه جهانی واترپلو،گفت: زمانی که سرمربیگری تیم ملی را برعهده گرفتم به مسوولان قول دادم تیم خوبی برای شرکت در مسابقات توسعه جهانی بسازم و خوشحالم که به این هدف رسیدم.

وی افزود: شاگردانم دراین مسابقات با جنگندگی و روحیه بالا مسابقه دادند و هیچ حریفی را دسته کم نگرفتند واز اینکه با پنج پیروزی متوالی و مقتدرانه عنوان قهرمانی را کسب کردیم خوشحالم.

سرمربی تیم ملی واترپلو کشورمان از حضور تماشاگران برای تماشای این رقابت ها قدر دانی کرد و اظهارداشت:حضور هواداران کمک زیادی برای رسیدن ما به قهرمانی داشت و ما قدردان حضور آن ها هستیم.

همچنین خورخه رومسارو پس از شکست ۱۳ بر ۵ تیمش در فینال این رقابت ها با اشاره به اینکه این رقابت ها درسطح بالایی برگزار شد، افزود: این مسابقات برای من و تیم اروگوئه رقابت های آموزنده ای بود و از اینکه اینجا بودیم خوشحالیم.

وی درباره تیم ملی ایران نیز گفت: می دانستیم ایران تیم قدرتمندی است اما بدشانسی اصلی ما این بود که در دیدار نهایی دو بازیکن اصلی ما مصدوم بودند و نتوانستند مقابل ایران بازی کنند.

سرمربی تیم ملی واترپلو اروگوئه درباره میزبانی ایران دراین مسابقات نیز اظهارداشت: ایرانی ها مردمانی خونگرم هستند خوشبختانه میزبانی عالی بود و مسوولان برگزار کننده فکر همه چیز را کرده بودند.

به گفته وی هتل محل اقامت تیم ها،حمل و نقل،تغذیه و برنامه مسابقات عالی بود برهمین اساس از مسوولان برگزار کننده تشکر می کنم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب