طبیب : امیدوارم که وارد عرصه های بین المللی شویم

رها طبیب، ملی‌پوش شنا گفت: بی انگیزه بودم و می خواستم شنا را کنار بگذارم، اما آغاز اردوهای تیم ملی سبب شد با انگیزه زیادی دوباره شنا را آغاز کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رها طبیب اظهار کرد: من از سه سالگی شنا را آغاز کردم. در پنج سالگی نیز ورزش قهرمانی را شروع کردم و توانستم در ۴۰۰ متر کرال سینه رکورد ملی را ثبت کنم.

او در ادامه‌ درباره اردوی تیم‌ ‌ملی شنای زنان که در کیش در حال‌ برگزاری است، گفت‌: خدا را شکر نسبت به این که بعد از ۱۲ سال اولین اردو برگزار شده است، همه امکانات برای ما فراهم است و انگیزه بسیار خوبی برای ملی‌پوشان خواهد بود. مدت‌ها بود که انگیزه در میان شناگران از بین رفته بود و من  چندین بار می خواستم که این رشته را کنار بگذارم و به رشته دیگری بروم، اما به اصرار دوستان و مربیانم این کار را نکردم.

طبیب ادامه‌ داد: بعد از ۱۲ سال این که با اسم تیم‌ ‌ملی اردوها را برگزار کردند برای من و همه شناگران ایرانی آغاز خوبی است. امیدوارم که پر قدرت در عرصه های بین‌المللی حاضر شویم.

رکوردار کرال سینه در پایان، خاطر نشان کرد: ما در دوره‌ای بودیم که لیگ و تیم‌ ‌ملی نداشتیم . این شرایط کار را برای ما بسیار سخت کرده بود، اما خدا را شکر چند ماهی است که مسابقات آغاز شده است و اکنون نیز اردوهای تیم‌ ‌ملی را پیش‌رو داریم. این انگیزه بسیار خوبی برای ما خواهد بود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب