علی آبادی: هدف اصلی کسب سهمیه المپیک توکیو است

نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: تلاش برای سهمیه المپیک 2020 توکیو مهمترین برنامه پیش روی ماست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن علی آبادی نایب رییس فدراسیون در مجمع انتخاباتی هیات آذربایجان غربی گفت: یکی از مهمترین برنامه های این فدراسیون تلاش برای کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ است چرا که حضور در این رویداد مهم ورزشی نام ایران را در این رشته ورزشی در جهان پرآوازه خواهد کرد.
محسن علی‌آبادی در ادامه به اهمیت مقوله استعدادیابی و پرورش قهرمانان جدید در این رشته مهم ورزشی تاکید کرد و گفت: باید با مشارکت و همکاری سایر دستگاه ها و نهادها مخصوصا آموزش و پرورش از سنین پایین برای کودکان و نوجوانان این رشته ورزشی آموزش داده شود چرا که یادگیری و توسعه رشته ورزشی شنا مورد تاکید دین مبین اسلام است.
وی با بیان اینکه پس از ۴۴ سال در واترپلو، صاحب عنوان آسیایی هستیم یادآور شد: برای کسب سایر بخش ها مخصوصا در رشته پرمدال شنا، نیاز به استفاده از توان مربیان خارجی داریم چراکه آنان دارای تکنیک بهتر و دانش جدیدتری در این رشته هستند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.