غلامپور: ورزشکاران همواره با چالش های مختلفی رو به رو هستند

شناگر ملی پوش ایران گفت: ورزشکاران همواره با چالش های مختلفی رو به رو هستند و در پروسه رسیدن به قهرمانی پستی بلندی های زیادی را تجربه میکنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سینا غلامپور شناگر ملی پوش ایران که به تازگی در تمرینات بدنسازی دچار آسیب‌دیدگی شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص این شرایط اظهار داشت: متاسفانه به دلیل شرایط بدی که مسئولان در شهر خودمان برایم به وجود آوردند و محلی برای تمرین وجود نداشت مجبور به ترک نیشابور شدم و با هماهنگی هایی که مربی بنده آقای سعادتی با فدراسیون شنا انجام دادند قرار بر این شد ادامه تمریناتم را زیر نظر خشایار حضرتی، مربی تیم ملی ادامه دهم.

وی افزود: تمریناتم تحت نظر آقای حضرتی از اواخر اردیبهشت ماه آغاز شد و توانستم با کمک ها و راهنمایی ایشان خودم را به آمادگی قبلی بدنی ام برسانم و روز به روز بهتر شوم.

غلامپور در رابطه با آسیب دیدگی و شرایط خود پس از عمل جراحی گفت: اواسط مرداد ماه زمانی که حرکت پرس سینه را انجام میدادم و البته مربی هم کنارم بود و نظارت داشت دچار پارگی عضله پکتورالیس ماژور (ماهیچه سینه‌ای بزرگ) در ناحیه چپ سینه شدم.

وی ادامه داد: پس از بررسی های صورت گرفته از سوی پزشکان و طی صحبتی که با دکتر شیروانی بختیاری انجام شد مجبور به انتخاب گزینه جراحی شدیم، به علت ورم زیادی که عضله داشت مراحل فیزیوتراپی را باید قبل از عمل انجام میدادم همچنین تاریخ جراحی را هم برای ۲۴ مرداد ماه تنظیم کردیم که خوشبختانه عمل به خوبی انجام شد و تمام مراحل زیر نظر دکتر بختیاری صورت گرفت که طول درمانی در نظر گرفته شده شش ماه است.

غلامپور در خصوص ادامه روند تمرینات خود تاکید کرد: تمریناتم را ۴ هفته پس از عمل جراحی که انجام شد میتوانم آغاز کنم، البته فقط برای برگشت دامنه حرکتی خودم و پا زدن داخل آب مشکلی ایجاد نمیکند، انشاا.. بعد از بازگشت توان کامل میتوانم شنای کامل را نیز انجام بدهم.

شناگر مستعد و ملی پوش ایران در پایان گفت و گو بیان کرد: ورزشکاران همواره با چالش های مختلفی رو به رو هستند و در پروسه رسیدن به قهرمانی پستی بلندی های زیادی را تجربه میکنند که مصدومیت هم یکی از چالش های بزرگ من هست و در آخر امیدوارم دوستانم در مسابقات پیش رو بدرخشند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.