فراخوان برگزاری دوره تربیت مدیران استخرهای شنا

طبق اعلام کمیته آموزش فدراسیون یک دوره کلاس آموزشی تربیت مدیران استخرها ویژه کلیه افراد واجد شرایط در سراسر کشور نیمه دوم مرداد ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ باتوجه به مصوبات کمیسیون اصلی موضوع ماده پنج وزارت ورزش و جوانان  مورخ ۱۳۹۶/۳/۲۲ (دستورالعمل شرایط اختصاصی تاسیس باشگاه ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو وسایررشته های تحت پوشش) مدیران استخرها برای احراز این شغل ورزشی باید دارای گواهینامه دوره تربیت مدیر استخر از فدراسیون شنا باشند، برهمین اساس کمیته آموزش فدراسیون شنا یک دوره کلاس آموزشی ویژه کلیه مدیران استخرها در سراسر کشور و همچنین افراد واجد شرایطی که تمایل دارند در این شغل فعالیت نمایند در نیمه دوم مردادماه ۱۳۹۹ با شرایط ذیل برگزارمی نماید.

شرایط ثبت نام در دوره تربیت مدیران استخر(مدیربخش بانوان/ مدیر بخش آقایان):

شرایط اختصاصی:

الف – مدرک تحصیلی :

  • دارابودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی یا حداقل کارت مربیگری درجه ۳ یا حکم قهرمانی ملی/کشوری (که می بایست به تایید کمیته فنی فدراسیون رسیده باشد) در یکی از رشته های تحت پوشش فدراسیون شنا (شنا، شیرجه ، واترپلو و شنای موزون)

ب – شرط سن:

  • حداقل شرط سنی شرکت در دوره ۲۵ سال تمام می باشد.(متولدین مرداد۱۳۷۴ و به پایین).

 

شرایط عمومی:

شرایط عمومی مدیراستخرحسب دستورالعمل شرایط والزامات متقاضیان تاسیس باشگاه ورزشی کمیسیون اصلی موضوع ماده پنج وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ تعیین می گردد.

۱-متدین و التزام عملی به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور

۲- اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی

۳-نداشتن هرگونه سابقه سوء در امور سیاسی، اعتقادی، اخلاقی و محکومیت های موثر

۴-دارا بودن سلامتی و توان انجام مسئولیت‌های محوله

۵-دارابودن کارت بهداشتی و نداشتن هرگونه اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان و بیماری های مسری

۶- دارابودن کارت پایان خدمت یا هرگونه معافیت از نظام وظیفه اعم از پزشکی، تحصیلی و تعهد خدمتی(ویژه آقایان)

تبصره ۲: بدیهی است احرازصلاحیت مدیر درهنگام انتصاب توسط اداره کل ورزش و جوانان استان انجام خواهد گردید.

تبصره ۳: معرفی مدیر استخر توسط موسس باشگاه شنا(استخر) درهنگام تاسیس یا تمدید پروانه فعالیت به اداره کل ورزش و جوانان استان صورت می پذیرد.

تبصره ۴: هیات شنای استان ضمن دریافت و بررسی مدارک کارت مربیگری و بازآموزی سال جاری مربیان؛ منبعد می بایست گواهی دوره مدیریت استخر(مدیربانوان/آقایان) را نیز بمنظور تشکیل پرونده و تایید صدور پروانه تاسیس و بازگشایی استخردریافت نماید. (شرط داشتن گواهینامه مدیریت استخرشنا در مدارک ارسالی موسس استخر برای بازگشایی استخر اجباری شده است).

 

نحوه برگزاری دوره تربیت مدیران استخر :

  • مدت دوره یکروزه بوده و از ساعت ۹:۰۰ لغایت ۱۷:۰۰ خواهد بود.
  • دوره بصورت مجازی و آنلاین ازطریق سامانه آموزش مجازی فدراسیون شنا به آدرس   https:// swim1399.ir  برگزار می گردد.

تبصره۵ : افرادی می توانند در روز برگزاری کلاس از طریق سامانه آموزش مجازی وارد تالارآنلاین شوند که در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون در دوره تربیت مدیریت استخر ثبت نام کرده باشند.

  • شهریه دوره به میزان ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال تعیین می گردد که درهنگام ثبت نام دردوره تربیت مدیریت استخراز طریق سامانه بانک اطلاعات فدراسیون شنا به آدرسirsf.ir قابل پرداخت است.

تبصره۶ :  درصورت تایید و قبولی در دوره؛ صدورگواهینامه با اعتبار یکساله (دارای اعتبارتا پایان مرداد ۱۴۰۰)توسط فدراسیون شنا صادرخواهد گردید.

تبصره ۷: جهت اطلاع بیشتراز نحوه ثبت نام و عضویت درسامانه بانک اطلاعات فدراسیون شنا، در خط فرمان ورود به سامانه فدراسیون شنا به آدرس register.irsf.ir  روی آیکون آموزش سامانه کلیک نموده و فایل آموزش گام به گام ثبت نام را بارگذاری و مطالعه نمایید.

تبصره ۸ :  ثبت نام از روز دوشنبه مورخ ۳۰ تیرماه در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون امکان پذیر است.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.