فراخوان برگزاری آزمون عملی ۴ شنا ویژه بانوان

آزمون عملی 4 شنا پیش نیاز دوره مربیگری درجه 3 شنا ویژه بانوان روز چهارشنبه 12 آبان 1400 زیر نظر کمیته آموزش فدراسیون در استخر کشواد برگزار می‌شود.

به گزراش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با توجه به بازگشایی استخرها و  درخواست متقاضیان شرکت در دوره های مربیگری شنا در بخش بانوان، کمیته آموزش فدراسیون شنا در نظر دارد روز چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ از ساعت ۹:۰۰ صبح در محل استخر سرپوشیده شهید کشواد (آدرس: میدان سپاه- ابتدای اتوبان صیاد شیرازی – کوچه فراهانی) از علاقمندان و واجدین شرایط شرکت در دوره مربیگری درجه ۳ شنا (بانوان) آزمون عملی ۴شنا برای ورود به کلاس مربیگری شنا برگزار کند.

واجدین شرایط شرکت در دوره :

  1. دارابودن حداقل سن ۲۰ سال تمام
  2. دارابودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه
  3. آشنایی کامل به مهارت‌های عملی ۴شنا (استارتها و برگشت ها) قبولی در آزمون ۱۰۰مترمختلط انفرادی

تبصره۱: شرط اول شرکت درآزمون ۴شنا؛ عضویت در خانواده شنا از طریق سایت فدراسیون شنا به آدرس(register.irsf.ir) است. کلیه مدارک بارگذاری شده در پروفایل باید از اصل مدرک بصورت رنگی اسکن و یا عکس با حجم ۱۰۰ الی ۵۰۰ کیلوبایت بارگذاری گردد)

شرایط دوره مربیگری:

  1. هزینه آزمون عملی ۴شنا به میزان ۶۰۰/۰۰۰ ریال است که از پروفایل شخصی در سامانه آموزش از طریق مرورگر firefox انجام می گردد.
  2. هزینه دوره مربیگری درجه ۳ شنا درصورت قبولی در آزمون ۴شنا به میزان ۷/۲۰۰/۰۰۰ ریال است که از پروفایل شخصی در سامانه آموزش از طریق مرورگر firefox بعد از صدورگواهینامه آزمون عملی ۴شنا انجام می گردد.
  3. قبولشدگان دوره عملی درجه ۳ شنا در دوره تئوری مربیگری درجه ۳ به میزان ۷۶ ساعت بصورت مجازی با هزینه ۴۰۰ هزارتومان باید ثبت نام نمایند.
  4. دوره در صورت تکمیل ظرفیت از روز شنبه مورخ ۱۵ لغایت پنجشنبه مورخ ۲۰ آبانماه از ساعت ۹:۰۰ لغایت ۱۳:۰۰ در استخر سرپوشیده شهید کشواد برگزار می شود.

 

((برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۸۸۸۲۳۱۰۴ کمیته آموزش از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ الی ۱۴ تماس حاصل نمایید.))

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.