فراخوان ثبت نام اولین دوره بازآموزی فدراسیون شنا ویژه مربیان درجات ۲و۱ شنا در سال ۱۴۰۰

قابل توجه مربیان درجات 2 و 1 شنا سراسر کشور که از دوره بازآموزی سال گذشته آنها حداقل 8 ماه گذشته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته آموزش فدراسیون شنا اولین دوره بازآموزی ویژه مربیان درجات ۲ و ۱ شنا را در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌کند. این دوره به صورت مجازی و آنلاین روز چهارشنبه ۲۵فروردین ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹:۳۰لغایت ۱۵:۳۰ با شهریه ۱۳۰ هزارتومان برگزار می شود.

کلیه مربیان درجات ۲و۱ سراسر کشور می‌توانند در این کلاس که در سامانه آموزش فدراسیون به آدرس (htpps://register.irsf.ir) بارگذاری شده ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است مربیان درجه ۳ از ثبت نام در این بازآموزی خودداری کنند.

صدور گواهینامه بر اساس ۷۰ درصد حضور مدرس درکلاس معادل حداقل ۴ ساعت خواهد بود این دوره فقط برای مربیان درجات ۲و۱شنای سراسر کشور است.

مراحل ثبت نام:

  • ابتدا مربیان باید در سامانه آموزش فدراسیون به آدرس (https://register.irsf.ir) ثبت نام کرده (ایجادحساب کاربری) و مشخصات و مدارک خود را در پروفایل شخصی اشان تکمیل کنند.
  • سپس کارت درجه ۲ یا ۱ شنای خود را در بخش درخواست تایید سوابق بارگذاری کنند.
  • بعد از تایید مدرک مربیگری از مسیر دوره های اصلی؛ بازآموزی درجه ۲و۱ فدراسیون (مربوط به ۲۵فروردین) را انتخاب و شهریه کلاس (مبلغ ۱۳۰۰۰۰۰ ریال) را از طریق پرداخت الکترونیکی (توسط مرورگر mozila یا firefox) واریز نموده و ثبت نام نمایید.
  • در روز کلاس کافی است از طریق آدرس سامانه آموزش مجازی فدراسیون شنا (https://swim1400.ir) اقدام کرده و برای ورود به اتاق بازآموزی ها؛ کدملی خود را به انگلیسی بعنوان نام کاربری و گذرواژه وارد کنند.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره برای ثبت نام، باید کارت مربیگری درجه ۲ یا ۱ شنا خود را در قسمت درخواست تایید ثبت سوابق بارگزاری کنند.(اگر از قبل ثبت شده دارید نیاز به تکرار این کار نیست). ثبت نام برای تمامی مربیان شنا درجات ۲و۱شنای استانهای سراسر کشور مجاز و آزاد است.

ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱:۰۰ روز سه شنبه ۲۴فروردین ماه نیز اتاق بازآموزی برای تست ورود و خروج و صحت صدا و تصویر ثبت نام کنندگان، باز و فعال خواهد بود.

کلاس از ساعت ۹ صبح از طریق آدرس (https://swim1400.ir) برای ثبت نام کنندگان بازاست. ربات سامانه در طول کلاس -۹:۳۰ الی ۱۵:۳۰- حضور افراد را (به ساعت و دقیقه) تعیین می‌کند.

در صورت تمایل به شرکت در دوره با توجه به فرصت و ظرفیت محدود کلاس لطفا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب