فراخوان ثبت نام در دوره عملی مربیگری درجه ۱ شنا – آذر ۱۴۰۰

مربیان خانم که از هیاتهای شنای استان مقیم خود معرفی نامه فردی دریافت و در دوره تایید مدارک و سوابق درجه 1 ثبت نام کردند می‌توانند برای ثبت نام در دوره عملی مربیگری درجه 1 شنا اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ قابل توجه روسای هیات‌های شنا سراسرکشور و مربیان خانم واجد شرایط و دارای معرفینامه رسمی از هیات‌های شنا جهت شرکت در دوره عملی مربیگری درجه یک شنا – آذرماه ۱۴۰۰ با عنایت به بخشنامه اجرایی ارسالی به استانها پیرامون شرایط حضور در دوره مربیگری درجه ۱ شنا، مربیانی که از هیاتهای شنای استان مقیم خود معرفی نامه فردی دریافت و در دوره تایید مدارک و سوابق درجه ۱ ثبت نام کردند و کمیته آموزش فدراسیون کارت تایید مدارک و سوابق برای آنها صادر کرده است، می توانند در دوره عملی مربیگری درجه ۱ شنا در سامانه آموزش فدراسیون (register.irsf.ir) از طریق مرورگر firefox  ثبت نام کنند و نسبت به پرداخت آنلاین شهریه بخش عملی (مبلغ ۱۱/۴۰۰/۰۰۰ ریال) و ثبت نام دوره حداکثر تا روز دوشنبه مورخ ۱۵آذر۱۴۰۰ اقدام نمایند.

بدیهی است تاریخ اتمام ثبت نام قابل تمدید نخواهد بود. اطلاع رسانی ثبت نام دوره عملی مربیگری درجه ۱ آقایان نیز متعاقباً اعلام می شود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب