فراخوان ثبت نام دوره بازآموزی مجازی مربیان درجه ۳ شنای سراسر کشور

قابل توجه مربیان درجه 3 شنا سراسر کشور که از دوره بازآموزی استان خود جامانده اند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته آموزش فدراسیون شنا دوره بازآموزی ویژه مربیان درجات ۳ شنا را در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد کرد. این دوره به صورت مجازی و آنلاین روز سه شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۵:۳۰ با شهریه ۱۲۰ هزارتومان برگزار می شود.

کلیه مربیان درجه۳ شنای سراسر کشور که بازآموزی شنا درسال جاری را شرکت نکردند می توانند در این کلاس که در سامانه بارگذاری شده ثبت نام کنند.(htpps://register.irsf.ir)

مربیان درجات ۲و۱ از ثبت نام در این بازآموزی خودداری کنند.

صدور گواهینامه بر اساس ۷۰ درصد حضور مدرس درکلاس معادل حداقل ۴ ساعت خواهد بود این دوره فقط برای مربیان درجه ۳ شنای سراسر کشور است.

مراحل ثبت نام:

  • ابتدا مربیان باید در سامانه آموزش فدراسیون (https://register.irsf.ir) ثبت نام کرده(ایجادحساب کاربری) و مشخصات و مدارک خود را در پروفایل شخصی اشان تکمیل کنند.
  • سپس کارت درجه ۳شنای خود را در بخش درخواست تایید سوابق بارگذاری کنند.
  • بعد از تایید مدرک مربیگری از مسیر دوره های اصلی؛ بازآموزی درجه ۳ فدراسیون (مربوط به ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ فدراسیون) را انتخاب و شهریه کلاس (مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰ ریال)را از طریق پرداخت الکترونیکی(توسط مرورگر mozila یا firefox) واریز نموده و ثبت نام نمایید.
  • در روز کلاس کافی است از طریق آدرس سامانه آموزش مجازی فدراسیون شنا https://swim1400.ir اقدام کرده و برای ورود به اتاق بازآموزی ها ؛ کدملی خود را به انگلیسی بعنوان نام کاربری و گذرواژه وارد کنید.

برای ثبت نام در این دوره علاقهمندان ملزم به ثبت کارت مربیگری درجه ۳ شنا در درخواست تایید ثبت سوابق هستند.(اگر از قبل ثبت شده دارید نیاز به تکرار این کار نیست) . ثبت نام برای تمامی مربیان شنا درجات ۳شنای استانهای سراسر کشور مجاز و آزاد است.

ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱:۰۰ روز دوشنبه ۲۷ دی ماه نیز اتاق بازآموزی برای تست ورود و خروج و صحت صدا و تصویر ثبت نام کنندگان، باز و فعال خواهد بود.

کلاس از ساعت ۹ صبح از طریق آدرس https://swim1400.ir برای ثبت نام کنندگان بازاست. ربات سامانه در طول کلاس-۹:۳۰ الی ۱۵:۳۰- حضور افراد را (به ساعت و دقیقه) تعیین می‌کند.

در صورت تمایل به شرکت در دوره با توجه به فرصت و ظرفیت محدود کلاس لطفا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن تماس ۸۸۸۲۷۵۲۶ یا ۸۸۸۲۳۱۰۴ داخلی ۱۲۷-۱۲۸-۱۲۹ از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۴:۰۰ کمیته آموزش تماس نمایید.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب