فراخوان ثبت نام پنجمین دوره بازآموزی فدراسیون شنا ویژه مربیان درجات ۲و۱ شنا در سال ۱۴۰۰

قابل توجه مربیان درجه ۲ و ۱شنای سراسر کشور که از دوره های بازآموزی استان خود جامانده اند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته آموزش فدراسیون شنا پنجمین دوره بازآموزی ویژه مربیان درجات ۲ و ۱ شنا را در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌کند. این دوره به مدرسی آقای عباسعلی کشتکار(سرمربی اسبق تیم ملی شنا) به صورت مجازی و آنلاین روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۵:۳۰ با شهریه ۱۳۰ هزارتومان برگزار می شود.

کلیه مربیان درجات ۲ و ۱ سراسر کشور می‌توانند در این کلاس که در سامانه آموزش فدراسیون به آدرس (htpps://register.irsf.ir) بارگذاری شده ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است مربیان درجه ۳ از ثبت نام در این بازآموزی خودداری کنند.

صدور گواهینامه بر اساس ۷۰ درصد حضور مدرس درکلاس معادل حداقل ۴:۱۵ ساعت خواهد بود این دوره فقط برای مربیان درجات ۲و۱شنای سراسر کشور است.

مراحل ثبت نام:

  • ابتدا مربیان باید در سامانه آموزش فدراسیون به آدرس (https://register.irsf.ir) ثبت نام کرده (ایجاد حساب کاربری) و مشخصات و مدارک خود را در پروفایل شخصی اشان تکمیل کنند.
  • سپس کارت درجه ۲ یا ۱ شنای خود را در بخش درخواست تایید سوابق بارگذاری کنند.
  • بعد از تایید مدرک مربیگری از مسیر دوره های اصلی؛ بازآموزی درجه ۲و۱ فدراسیون (مربوط به ۲۴ آذرماه) را انتخاب و شهریه کلاس (مبلغ ۱۳۰۰۰۰۰ ریال) را از طریق پرداخت الکترونیکی (فقط توسط مرورگر firefox ) واریز نموده و ثبت نام نمایید.
  • در روز کلاس کافی است از طریق آدرس سامانه آموزش مجازی فدراسیون شنا https://swim1400.ir اقدام کرده و برای ورود به اتاق بازآموزی ها؛ کدملی خود را به انگلیسی بعنوان نام کاربری و گذرواژه وارد کنند.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره برای ثبت نام، باید کارت مربیگری درجه ۲ یا ۱ شنا خود را در قسمت درخواست تایید ثبت سوابق بارگزاری کنند.(اگر از قبل ثبت شده دارید نیاز به تکرار این کار نیست). ثبت نام برای تمامی مربیان شنا درجات ۲ و ۱ شنای استانهای سراسر کشور مجاز و آزاد است.

ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱:۰۰ روز سه شنبه ۲۳ آذرماه نیز اتاق بازآموزی برای تست ورود و خروج و صحت صدا و تصویر ثبت نام کنندگان، باز و فعال خواهد بود.

اتاق بازآموزی ها روزچهارشنبه ۲۴آذرماه از ساعت ۹:۱۵ صبح از طریق آدرسhttps://swim1400.ir برای ثبت نام کنندگان باز است. ربات سامانه در طول کلاس -۹:۳۰ الی ۱۵:۳۰- حضور افراد را (به ساعت و دقیقه) تعیین می‌کند.

در صورت تمایل به شرکت در دوره با توجه به فرصت و ظرفیت محدود کلاس لطفا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن تماس ۸۸۸۲۷۵۲۶ یا ۸۸۸۲۳۱۰۴ داخلی ۱۲۷-۱۲۸-۱۲۹ از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۴:۰۰ (شنبه تا چهارشنبه)کمیته آموزش تماس نمایید. علاقه مندان به شرکت در دوره با توجه به مهلت زمانی محدود لطفا دراسرع وقت ثبت نام نمایید.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب