سالروز شهادت حضرت علی (ع) تسلیت باد

فرا رسیدن ایام سوگواری و شهادت حضرت امیر المومنین علی علیه السلام بر عموم شیعیان آن حضرت تسلیت باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، مغفرت و برکت فرصتی به وسعت عالم هستی برای مومنان و همه بندگان خداوند ایجاد کرده است تا در این ماه ضیافت الله بیش از پیش بر تهذیب نفس و بازنگری در اعمال و رفتار خود، بر فضیلتها و داشته ها بیفزایند و از کج روی ها و پلشتی ها تبری جویند.

شهادت امیر خوبی ها، این مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی گویای عظمت و جاودانگی امامی است که در سرتاسر عمر پر برکتشان بدون هیچ دلبستگی به لذایذ دنیوی پاسدار اخلاق، حرمت و کرامت انسانی بودند و مظلومانه با شمشیر تحجر و جهالت شهید شدند.

مولای متقیان حضرت علی (ع)، مولود کعبه، نخستین شهید محراب، حقیقتی بزرگ و جاودانه، مظهر عدالت و مردانگی است. حضرت علی (ع) نماد تمام پاکی ها و عدالت طلبی های بشریت است که با شمشیر جهالت و تحجر به شهادت رسید و درس حق طلبی و آزادگی را نه تنها به پیروانش بلکه به تمامی انسان ها آموخت.
اینک در شب های پر برکت قدر خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره گیری از معنویات الهی را نصیب ما فرمود و با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت “لیله القدر” می ایستیم تا لطف و مرحمت خداوند متعال شامل حال همه دلدادگان به اهل بیت(ع) شود.

فدراسیون شنا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین در ماه مبارک رمضان، ایام شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان حضرت علی (ع) را تسلیت می‌گوید.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.