فرا رسیدن هفته تربیت بدنی گرامی باد

۲۶مهر فرا رسیدن روز تربیت بدنی و سرآغاز هفته تربیت بدنی گرامی باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا ٢ آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود. ورزش و فعالیت فیزیکی در سلامت روان نیز مؤثر است.

توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، به دلیل آثار سودمندی است که از این کار به دست می آید؛ چون ورزش مایه پرهیز از بیکاری، مبارزه با کسالت و تنبلی، افزایش توانایی های جسمی و روحی، شجاعت، سلامت جسمانی و فکری و نیز وسیله ای برای جمع گرایی و اجتماعی شدن است.

این هفته بهانه ای است تا به خود یادآور شویم برای بهتر زندگی کردن و تندرستی و بهره مندی از فرصتهایی که داریم از رخوت رها گردیم و اگر تا کنون نسبت به خویش بی توجه بوده ایم حتما با اراده ای محکم به سوی سلامتی و نشاط گام برداریم و از غافله شکوفایی و شادی باز نمانیم.

فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش که سرآغازی برای ایجاد انگیزه و روحیه ی شور و نشاط بیشتر در سطح ورزشکاران، ورزش دوستان و  جوانان کشور است را گرامی می‌داریم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب