فرا رسیدن یوم الله ۱۲ بهمن و دهه مبارک فجر گرامی باد

فدراسیون شنا در پیامی فرا رسیدن یوم الله ۱۲ بهمن و آغاز دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین بهار انقلاب را به خانواده بزرگ ورزش‌های آبی و ملت شریف ایران تبریک می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امروز(پنجشنبه) دوازدهم بهمن ماه سال ۱۴۰۲ مصادف با آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است. انقلابی که سرآغاز  آن در ۱۲ بهمن سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی شکل گرفت و با مجاهدت های ملت بزرگ ایران و رهبری حضرت امام (ره) در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیروز گردید.

دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.

دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربار تر و تنومند‌تر می‌شود، تثبیت کند. انقلاب موفق شد تا حدودی زنگارها و پیرایه ها را از اسلام برگرفته، حقیقت ناب آن را به مردم بنمایاند. دین اسلام با این انقلاب زندگی دوباره یافت و نشان داد دین جاودانی و همیشگی است که می تواند نیازهای همه جوامع در هر عصر و زمانی برآورده سازد و آنها را به سوی سعادت دنیا و آخرت رهنمون سازد.

خانواده بزرگ ورزش‌های آبی ایران، فرا رسیدن یوم الله ۱۲ بهمن و آغاز دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین بهار انقلاب و یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای والا مقامی که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای آحاد مردم ایران به ارمغان آورند را گرامی میدارد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب