فرا رسیدن یوم الله ۱۲ بهمن و دهه مبارک فجر گرامی باد

فردا (دوشنبه) خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلو با حضور در حرم مطهر حضرت امام (ره) سرآغاز دهه مبارک فجر را گرامی می دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فردا (دوشنبه) مصادف دوازدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۴ است. سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نزدیک است. انقلابی که سرآغاز  آن در ۱۲ بهمن سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی شکل گرفت و با مجاهدت های ملت بزرگ ایران و رهبری حضرت امام (ره) در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیروز گردید.

خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلو ایران، امسال هم همانند ادوار  گذشته به پاسداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای والا مقامی که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای آحاد مردم ایران به ارمغان آورند فردا صبح با حضور در حرم مطهر حضرت امام (ره)  در مراسم یوم الله دوازدهم بهمن ماه شرکت می کند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.