فیروزی اهداف شنای آذربایجان شرقی را برشمرد

کیفی سازی با محوریت اخلاق مداری ، ورزشکاران سازمان یافته و استعدادیابی از اهداف شنای آذربایجان شرقی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ابراهیم فیروزی رییس هیات شنا ، شیرجه و واترپلوی آذربایجان شرقی گفت : کیفی سازی با محوریت اخلاق مداری، ورزشکاران سازمان یافته و استعدادیابی از اهداف شنای آذربایجان شرقی است.

وی در مجمع عمومی سالیانه هیات شنا، شیرجه و واترپلو آذربایجان شرقی با ارائه عملکرد هیات شنای استان افزود : برگزاری ۳۹ دوره مسابقات قهرمانی استان، اعزام به ۱۲ قهرمانی کشور، دعوت از ۱۳ ورزشکار استان به اردوهای تیم ملی و حضور ۶ ورزشکار در ترکیب تیم ملی در رقابت های برون مرزی و ارتقاء و بهبود رکوردهای کشوری توسط مهدی انصاری و سروش قندچی در کشور بخشی از فعالیت های ما بود. حاصل این افتخارات برای استان کسب ۶۰ مدال رنگارنگ بوده است .

فیروزی افزود : بعد از ۹ سال استان میزبانی رقابت های کشوری را برگزار و در ۳ سال گذشته میزبان یک دوره قهرمانی کشور بوده یام که در در سال ۱۳۹۴ به ۳ دوره افزایش یافته است .

فیروزی اظهار داشت : بخش آموزش نگاه و سیاست کاری مهم ماست و ۱۴ دوره کلاسهای مربیگری و داوری و باآموزی وکارگاه برگزار شده است و تعداد بیمه شدگان و جمیعت ورزشی خود را هر سال افزایش خوبی داده ایم و به بالای ۱۰ هزار نفر رسیده ایم .

رییس هیات شنا ، شیرجه و واترپلوی آذربایجان شرقی اظهار داشت: تعامل با آموزش و پرورش به عنوان یکی از بانوان اصلی مهم شنای استان می تواند در استعدادیابی و شناخت پتانسیل ها اثرگذاری فوق العاده ای داشته باشد و بدون حضور و حمایت آموزش و پرورش، استعدادیابی امری غیرممکن بشمار می رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت :  تعداداعضاء هیئت از ۱۳ نفر به ۲۷ نفر افزایش یافته است و وضعیت هیئت های شهرستانی ساماندهی شدند و ۱۷ هیئت در شهرستان ها فعال هستند و کمیته های فنی ( ۸ کمیته ) با حضور بهترین نفرات موجود تشکیل و فعال هستند.

رییس هیات شنا ، شیرجه و واترپلوی آذربایجان شرقی در خصوص اهم برنامه های هیئت در سال ۱۳۹۵گفت : بهره برداری از استخر اختصاصی شیرجه تبریز ، پیگیری تسریع در اجراء و تکمیل استخر قهرمانی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز، میزبانی مسابقات بین المللی شنا ویژه دختران و پسران ۱۴-۱۱ سال در استخر مسافت کوتاه جام سرداران شهید آذربایجان و توجه جدی به موضوع استعدادیابی با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه ها و توجه مربیان به استعدادیابی در سال ۱۳۹۵ اجرایی خواهد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب