قدردانی رئیس فدراسیون شنا از فعالیت‌های هیات شنا هرمزگان

محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا در حاشیه سفر به هرمزگان از تمرینات شناگران این استان در استخر هفت تیر بندر عباس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا در حاشیه سفر به بندرعباس برای شرکت در جلسه برگزاری مسابقات ورزشی در استان هرمزگان با حضور دکتر داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، استاندار هرمزگان و مسئولان ورزشی این استان از استخر هفت تیر بندر عباس بازدید کرد.

رضوانی پس از حضور در استخر هفت تیر بندر عباس گفت: خبر خوبی امروز در بندرعباس و هرمزگان اتفاق افتاده و این استخر پس از دو سال بسیار متحول شده است. با همت مسئولان هیات شنا این استان امروز تعداد زیادی از شناگران و دوستداران این ورزش به صورت حرفه ای درحال تمرین هستند.

وی در ادامه افزود: هیات استان این استخر را بصورت ۱۰ سال در اختیار گرفته و استخری است که میتواند در آینده نزدیک میزبان مسابقات قهرمانی کشور باشد.

رئیس فدراسیون شنا در پایان از مسئولان ورزش این استان تشکر و قدردانی کرد و گفت: بسیار خوشحال هستم که با تلاش مسئولان، شنای این استان به روزهای خوب خود نزدیک می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب