قهرمان شنای ۱۰۰ متر آزاد بانوان: برگزاری لیگ انگیزه‌ها را بالا می‌برد

دنیا حسینی بعد از پایان رقابت‌های نوبت صبح مسابقه‌های شنای مسافت کوتاه بانوان، بیان کرد: برگزاری لیگ انگیزه‌ها را بالا می‌برد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رقابت‌های شنای مسافت کوتاه بانوان رده سنی ۱۵ سال به بالا، صبح امروز در ۵ ماده برگزار شد و دنیا حسینی در دو ماده ۱۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر قورباغه مقام نخست را کسب کرد.

قهرمان شنای بانوان در گفت‌وگو با ایسنا بعد از پایان رقابت‌های نوبت صبح بیان کرد: استخر مسابقه‌ها استاندارد لازم را نداشت. آب استخر  کدر بود و مانع دید دیواره استخر می‌شد. همچنین مسابقه‌ها با تاخیر برگزار شد. رقابت‌های شنای بانوان بخصوص در رده سنی ما بسیار کم برگزار می‌شود و این باعث می‌شود تا شناگران انگیزه کافی را نداشته باشند و از شنا کناره‌گیری کنند. من نیز حدود دو ماه به مسابقه‌ها تمرین‌های خود را آغاز کردم و برای یک مدت طولانی تمرین نداشتم.

قهرمان ماده ۱۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر قورباغه درباره رقابت‌های برون مرزی ادامه داد: با توجه به اینکه امکان حضور در رقابت‌های برون مرزی وجود ندارد، بسیار خوب می‌شود که مسابقه‌های لیگ برگزار شود چرا که برگزاری رقابت‌های لیگ باعث افزایش انگیزه در میان شناگران می‌شود اما متاسفانه چند سال است که رقابت‌های لیگ برگزار نمی‌شود و این باعث بی‌انگیزگی بسیاری از شناگران و کناره‌گیری از شنا می‌شود.

حسینی در ادامه افزود: در گذشته ایران میزبان بازی‌های کشورهای اسلامی بود و تیم ملی اردوهای خود را برگزار می‌کرد اما متاسفانه در حال حاضر اردوهای ملی برگزار نمی‌شود. امیدوارم به شنای بانوان بیشتر بها داده شود و در سال جدید شاهد شرایط بهتری باشیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب