متین سهران: خوشحالم که در بزرگ‌ترین رویداد آسیایی حضور داشتم/ تلاش کردم دوباره رکورد ملی را بزنم اما نشد

ملی پوش شنای ایران پس از رقابت در ماده 200 متر آزاد مسابقات شنا بازی‌های آسیایی گفت: اینجا موقعیت خیلی خوب بود و واقعا خوشحالم که در بزرگ‌ترین رویداد آسیایی حضور داشتم و در روز نخست رقابت‌ها موفق به رکورد شکنی شدم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ متین سهران ملی پوش شنا کشورمان در ماده ۲۰۰ متر آزاد پس از رقابت در بازی های آسیایی گفت: متاسفانه من نتوانستم امروز رکورد ملی را بزنم. روز اول این اتفاق افتاد اما امروز نشد؛ خیلی تلاش کردم اما همیشه آن چیزی که می‌خواهی نمی شود. باید خیلی زودتر از این ها چنین رکوردی(رکورد ملی روز نخست مسابقات) را می‌زدم. اینجا موقعیت خیلی خوب بود و واقعا خوشحالم که در بزرگ‌ترین رویداد آسیایی حضور داشتم.

سهران در ادامه افزود: امروز در ۲۰۰ متر آزاد به فینال صعود نکردم، انشاالله در‌ مسابقات بعدی جبران می‌کنم. اگر حمایت‌ها همین طور ادامه داشته باشد قطعا ما حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. خیلی از رکوردداران جهان اینجا مسابقه دادند ولی خب اختلاف زیاد است. شما ببینید که برای اولین بار یک نفر ۱۰۰ متر آزاد را در آسیا زیر ۴۷ ثانیه شنا کرد و این نشان می دهد که سطح مسابقات چقدر بالاست.

ملی پوش شنای کشورمان با اشاره به اردوی قبل از بازی های آسیایی ادامه داد: قبل از بازی‌های آسیایی به ترکیه رفتیم‌. شرایط خوب بود، باید از این اردوها و از این مسابقات زیاد باشد تا شرایط هر روز بهتر و بهتر‌شود.

او در پایان در خصوص المپیک و کسب سهمیه برای این رویداد مهم گفت: کمی شرایط کسب سهمیه تغییر کرده و  واقعا کار خیلی سخت شده است. در حال حاضر کسی که ورودی A جزو شانزده نفر است. من تلاشم را می کنم و امیدوارم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنم.

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.