مجتبی ولی‌پور: لغو مسابقات گزینشی المپیک شیرجه به ضرر ماست

شیرجه‌روی تیم ملی ایران گفت: شیوع بیماری کرونا بر ورزش جهان تأثیرات بدی داشت و لغو مسابقات گزینشی المپیک شیرجه به ضرر ما است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجتبی ولی‌پور، شیرجه‌روی تیم ملی شیرجه ایران در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص لغو مسابقات جام‌جهانی شیرجه در ژاپن، اظهار داشت: واقعاً شیوع بیماری کرونا بر ورزش جهان تأثیرات بدی داشته اما من انتظار لغو یک‌باره مسابقات جام‌جهانی شیرجه را نداشتم و از این تصمیم فدراسیون جهانی تعجب کردم. بعید بود که این‌قدر نزدیک به برگزاری رویداد، اقدام به لغو آن کنند.

ولی‌پور درباره تصمیمات آینده فدراسیون جهانی شنا، شیرجه و واترپلو جهت برگزاری مسابقات گزینشی المپیک عنوان کرد: واقعاً معلوم نیست که فینا چه تصمیمی خواهد گرفت و کسی از آینده خبر ندارد. بسیاری از برنامه‌هایی هم که نوشته شده بود، با شیوع بیماری کرونا انجام نشد و باز هم معلوم نیست که رویدادی دیگر برای کسب سهمیه المپیک برگزار شود یا نه.

ملی‌پوش تیم شیرجه کشورمان درخصوص شرایط المپیکی شدن‌اش درصورت عدم برگزاری مسابقات گزینشی بیان داشت: امیدوارم که این اتفاق نیفتد، چون در آن‌صورت کار به رنکینگ کشیده خواهد شد و به ضرر ما تمام می‌شود. شانس ما برای کسب سهمیه المپیک منوط به شرکت در مسابقات انتخابی بوده و در شرایط دیگر شانسی نداریم.

وی هم‌چنین درمورد شرایط فعلی خودش گفت: با آمادگی خوبی تا آخرین لحظه به تمریناتم ادامه دادم و با حمایت فدراسیون، این روند را ادامه خواهم داد. تمرین کردن در این شرایط کرونایی واقعاً سخت است و فقط من و حمید کریمی در تیم ملی باقی مانده‌ایم. نمی‌دانیم در آینده چه خواهد شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب