مجمع عمومی فدراسیون شنا برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به ریاست دکتر نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (چهارشنبه) به میزبانی هیأت شنای استان خوزستان در بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع عمومی سال ۱۳۹۴ فدراسیون شنا صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی  وزارت ورزش و جوانان و با حضور رؤسای    هیأت های سراسر کشور و سایر اعضا، همچنین مسئولان اداره کل تربیت بدنی استان خوزستان در سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر برگزار شد.

بعد از خیر مقدم محسن سمیع زاده دبیر کل فدراسیون و پخش کلیپی از عملکرد فدراسیون شنا در سال ۱۳۹۴ ، محسن رضوانی رئیس فدراسیون نیز به تبیین دستاوردهای این ارگان در سال های اخیر پرداخت و شرح کاملی از وضعیت موجود و اهداف پیش رو را بیان کرد.

در ادامه محمد صالحی خزانه دار فدراسیون طی گزارشی مشتمل بر سه بخش شرح جامعی از فعالیت های مالی و حسابرسی ارائه کرد. شعبانی بازرس ویژه فدراسیون نیز با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در مجموعه فدراسیون و هیات های استانی از لزوم توجه هر چه بیشتر وزارت ورزش به این حوزه خبر داد.

این جلسه با ایراد سخنانی از مجید مشتاق عشق(رئیس هیات شنای استان خراسان رضوی)، ابراهیم فیروزی( رئیس هیات شنای آذربایجان شرقی) و ملک الکلامی( رئیس هیات شنای کردستان) پیگیری شد. هر یک از این افراد به نمایندگی از گروهی از روسای استانی به بیان نقطه نظرات، انتقادات و همچنین پیشنهادهای مختلف جهت بهبود وضعیت شنای کشور پرداختند.

 

پایان بخش این نشست سخنرانی دکتر نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بود. دکتر سجادی با اعلام رضایت از فعالیت های صورت گرفته در فدراسیون شنا از لزوم همکاری بیشتر هیات های استانی و تبادل نظر و اطلاعات جهت توفیق هر چه بیشتر این ورزش سخن گفت. همچنین از آمادگی خود برای دریافت نظرات مکتوب روسای هیات های استانی و سایر اعضای مجمع خبر داد و از قول مساعد وزارت ورزش برای حمایت از ورزش شنا و در اختیار گذاشتن استخرهای مناسب جهت شکوفایی استعدادها در استان های مختلف سخن گفت.

 

در پایان بار دیگر محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا مهمترین موفقیت های کسب شده توسط تیم های ملی و همچنین رئوس فعالیت های مهم استانی را بیان کرد.

 

بنا بر این گزارش مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون شنا در اسفند ۱۳۹۴ به میزبانی هیات شنای استان خوزستان و در شهر بندری ماهشهر برگزار شد.

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب