مراسم استقبال از کاپیتان تیم ملی شنای ایران

مراسم استقبال از جمال چاوشی فر كاپيتان اصفهاني تيم ملي شناي ايران صبح امروز برگزار شد.‏

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جمال چاوشی‌فر کاپیتان تیم ملی شنا ایران که در مسابقات مجارستان موفق به کسب سهمیه رقابت‌های جهانی شد امروز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال مسئولان هیات شنای استان قرار گرفت.

مسعود جابرزاده دبیر هیات، مهدی محمدی رئیس کمیته شیرجه، علی عرب شریفی مشاور هیات شنا و گامر دیلانچیان از مربیان اصفهانی شنا و همچنین محمد علیرضایی تنها المپین شنای ایران استقبال کنندگان از چاوشی‌فر بودند.

کاپیتان تیم ملی شنای ایران در مورد مسابقات مجارستان و کسب سهمیه جهانی اظهار کرد: کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی نتیجه تلاش کادرفنی تیم ملی بود. این سهمیه با وجود کمبود امکانات به دست آمد اما همگی برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را به کار گرفتیم. این سهمیه در حالی به دست آمد که سایر کشورها از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند اما ما با ضعف امکانات و کمترین هزینه موفق به کسب آن شدیم، هدف من رسیدن به المپیک است هرچند که با این شرایط، کار دشواری خواهد بود.

کاپیتان تیم ملی شنای ایران با بیان اینکه برای موفقیت در شنا باید در کمپ‌های معتبر و مسابقات بین المللی متعدد شرکت کرد، گفت: حضور در مسابقات معتبر برای پیشرفت رکوردها ضروری است و اگر شرایط این چنینی مهیا شود ما نیز به رتبه‌های قابل قبول در شنای جهان دست پیدا می‌کنیم.

گفتنی است چاوشی‌فر در مسابقات مجارستان با ثبت رکورد ملی جدید در ماده ۵۰ متر کرال پشت جواز حضور مستقیم در مسابقات جهانی کازان ۲۰۱۵ را کسب کرد.

IMG_5913

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب