مرحله اول المپیاد استعدادهای برتر مدارس شنای استان اصفهان + نتایج

مرحله اول المپیاد استعدادهای برتر مدارس شنای استان اصفهان با حضور ۷۲ نفر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر استان اصفهان در ۴۳ طرح همگانی و استعدادیابی بین ۴۳ مدرسه شنای استان اصفهان در رشته های شنا، شیرجه، واترپلو و شنای هنری در تمام رده های نونهالان نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در تاریخ ۹مهر در استخر آزادی اصفهان برگزار شد.

مرحله اول این المپیاد در رده های ۷و۸و۹و۱۰و۱۱و۱۲ سال برگزار شد که در این مرحله ۷۲ نفر شرکت داشتند. برای مشاهده نتایج آن ۱نتایج نهایی جشنواره و المپیاد استعدادیابی پسران ۹ مهرماه ۱۴۰۰ را کلیک کنید.

در تمام رده‌های سنی طی ۶ماه پاییز و زمستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و مدارس و نفرات برتر پایان سال بر اساس میزان مشارکت و میزان پیشرفت و امتیاز توسط سامانه همگانی و مستعدین فدراسیون شنا مشخص خواهند شد.

پیش بینی می شود در ۴۳ طرح این المپیاد هزار نفر شرکت کنند.

 

011 012 014 015 017 018 d6108d73-7aa5-40f5-bba5-44829135e40d

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.