مرحله دوم رکوردگیری پایگاه‌های ملی شنا برگزار شد

مرحله دوم رکوردگیری شناگران در پایگاه‌های ملی شنا تهران، مشهد و اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دومین مرحله رکورد گیری از شناگران برای کسب حدنصاب‌های استاندارد و قرار گرفتن در شرایط مسابقه در پایگاه‌های ملی شنا تهران، مشهد و اصفهان روز پنج‌شنبه (۱۳ دی ۱۳۹۷) برگزار شد.

محمد بیداریان مربی و سخنگوی تیم های ملی شنا با بیان این خبر افزود: این مرحله درحالی برگزار شد که شناگران در دوران تمرینات سخت و فشرده خود قرار داشتند و بدون شرایط مسابقه‌ای (از جمله پوشیدن مایو مسابقه ، شیو کردن و …. ) به آب زدند و در این تایم تریل شرکت کردند. از نکات قابل توجه این مرحله می‌توان به حضور شناگرانی از استان‌های تحت پوشش پایگاه‌های ملی شنا همچون  رودهن ، تبریز و … در پایگاه ملی شنا تهران اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: نتایج این مرحله به مربیان و شناگران تیم‌هایی که با هماهنگی سرمربیان پایگاه‌های ملی در این دوره شرکت کرده اند ارسال شد و مرحله سوم این رکورد گیری نیز روز پنج‌شنبه (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) برگزار خواهد شد.

بیداریان در پایان گفت: از طرف کادر فنی تیم ملی حضور مشاور خارجی به فدراسیون شنا پیشنهاد شد که در حال بررسی است و بعد از تصمیم گیری نهایی و مشخص شدن فرد مورد نظر اطلاع رسانی خواهد شد.

 

photo_2019-01-05_12-26-32 photo_2019-01-05_12-26-35

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب