مشتاق: با قدرت صدرنشین مرحله سوم لیگ شنا باشگاه‌های کشور شدیم

سرمربی تیم شنای سرزمین موج‌های آبی مشهد گفت: با برنامه‌ریزی و تلاش مناسب صدرنشین مرحله سوم لیگ برتر شنا کشور سال 1396 جام خلیج فارس شدیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجید مشتاق در خصوص عملکرد تیم سرزمین موج های آبی مشهد در مرحله سوم رقابت‌های لیگ برتر شنا کشور عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی‌های مناسب و هماهنگی خوب شناگران در طی تمرینات لیگ برتر شنا با تمام قدرت پا به عرصه مرحله سوم این دوره از مسابقات گذاشتیم و در این راستا توانستیم با عملکرد و درخشش بسیار خوب شناگران با قاطعیت صدرنشینی مرحله سوم رقابت‌ها را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: به عقیده بنده تمامی شناگران تیم فوق العاده ظاهر شدند و این عامل باعث شد تا در سه رشته تیمی این دوره با فاصله و رکوردهای مناسب قهرمان شویم و خوشحالم که موفقیت خوبی در این مرحله کسب نمودیم.

مشتاق درخصوص حمایت مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و باشگاه سرزمین موج های آبی مشهد اظهار کرد: خوشبختانه سرزمین موج های آبی مشهد و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حمایت های قابل توجهی از تیم انجام داده اند که قطعا در روند کسب نتایج موفقیت آمیز باشگاه در لیگ برتر تاثیر گذار بوده است.
وی در رابطه با حضور آریا نسیمی شاد و سیناغلام پور دو شناگرخوب خراسانی در این مسابقات خاطرنشان کرد: باتوجه به مشغله درسی آریا نسیمی شاد و آسیب دیدگی سینا غلام پور این دو شناگر خوب استان در این مرحله امتیاز خوبی برای تیم بدست آوردند که امیدواریم با درخشش تمامی شناگران استان در لیگ برتر شنا همانند دوره‌های گذشته، قهرمان لیگ برتر شنا کشور شویم.

photo_2018-02-09_14-06-49 photo_2018-02-09_14-06-53

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب