مشتاق: تمام قد از کادر فنی شنا حمایت می کنیم

پیشکسوت شنای ایران با تمجید از عملکرد شناگر ایران در مسابقات مجارستان کسب سهمیه جهانی کازان را حاصل تلاش تیم مدیریتی فدراسیون دانست و گفت: تمام قد از کادر فنی شنا حمایت می کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون،شنا،شیرجه و واترپلو؛ جمال چاووشی فر با کسب سهمیه مسابقات مجارستان تعداد سهمیه های ایران در مسابقات جهانی کازان را به عدد ۳ رساند.

مجید مشتاق با ابراز خوشحالی از کسب سهمیه جهانی اظهار کرد: تورنمنت مجارستان یکی از مهم ترین مسابقات معتبر فینا به شمار می آید که شناگران همه ساله برای کسب سهمیه جهانی در آن تلاش می کنند. چاوشی فر با کسب سهمیه مسابقات جهانی و ثبت رکورد جدید دست به کار بزرگی زد که جا دارد این موفقیت را به خانواده بزرگ شنا که زحمات زیادی را برای کسب این سهمیه انجام داد تبریک بگویم.

وی افزود: کسب سهمیه مسابقات جهانی کازان توسط چاوشی فر حاصل تلاش مدیریت رضوانی و همکارانش در فدراسیون بود زیرا وی با بهره گیری از حداقل امکانات توانست بهترین نتیجه را از ورزشکار خود به دست بیاورد. اکنون زمان آن فرا رسیده که ما به مسابقات پیش رو در کازان روسیه فکر کنیم و امیدوارم شناگران ما با تداوم تمرینات خود و برگزاری اردوهای آماده سازی بتوانند در آن رقابت ها نیز خوش بدرخشند.

پیشکسوت شنا عنوان کرد: اکثر کشورهای دنیا سرمایه گذاری گسترده ای در ورزش شنا انجام دادند و به تازگی با بخشنامه وزارت ورزش در کشورمان نیز شاهد گسترش و ارتقا این رشته جذاب هستیم، به واقع اگر ما خواهان نتایج درخشان از شناگران و ورزشکاران رشته های آبی هستیم باید نگاه ویژه ای به آنها داشته باشیم تا در نهایت نتایج دلخواه به دست آید.

وی اضافه کرد: همه ما به کادر فنی تیم ملی اعتماد داریم و تمام قد از آنها برای حضور مقتدارنه تیم ملی در مسابقات جهانی حمایت می کنیم زیرا آنها ثابت کردند تیم ملی توانایی زیادی برای کسب موفقیت دارد، ما از اکنون باید برای این تیم برنامه ریزی کنیم و هدف را مسابقات بازی های آسیایی قرار دهیم تا ان شاالله بتوانیم در آن رقابت ها یک نماینده را در فینال معرفی کنیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.