مقدم: می‌توانستیم بهتر از این باشیم

بازیکن چپ دست تیم ملی واترپلو جوانان ایران پس از پیروزی بر آفریقای جنوبی گفت: می توانستیم بهتر از این باشیم و سطح واترپلوی ما بهتر از این جایگاه است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حمیدرضا مقدم بازیکن تیم ملی واترپلو ایران پس از پیروزی بر آفریقای جنوبی در آخرین دیدار مسابقات قهرمانی جوانان جهان گفت: بازی نسبتا خوبی بود. این نخستین پیروزی ما در این تورنومنت بود. آفریقای جنوبی از نظر قدرت در سطح ما بود و موفق شدیم شکستشان دهیم. در اخرین روز مسابقات برای ما این پیروزی روحیه نسبتا خوبی به کاروان ایران داد.

تنهای بازیکن چپ دست ایران در این مسابقات اضافه کرد: هفدهم شدیم. می توانستیم بهتر از این باشیم. با شکست مکزیک الان در جمع ۱۲ تیم حضور داشتیم. مکزیکی ها به هیچ وجه از ما قوی تر نبودند. تیم بسیاری خوبی داشتند اما ما با کمی دقت و بازی بهتر می توانستیم در جایگاه بهتری بایستیم. البته داوری هم در بازی با مکزیک خوب نبود و به نوعی در نتیجه بازی تأثیرگذار بود.

مقدم ادامه داد: سطح این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته بسیار بالاتر بود. تیم ها با بیشترین آمادگی در این دوره از رقابت ها حاضر شده بودند.  اگر تجربه و بازی تدارکاتی بیشتری داشتیم مطمئنا می توانستیم بهتر از این باشیم. سطح واترپلوی ما بهتر از این جایگاه است. حضور در این قبیل رقابت ها تجربه ای فوق العاده است. من هفت یا هشت گل به ثمر رساندم و از عملکر شخصی خودم راضی هستم، اما نتیجه تیمی چیزی نشد که به دنبالش بودیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب