مهدی انصاری: برای موفقیت در بازی‌های آسیایی از جان و دل مایه می‌گذارم

ملی پوش شنا ایران با اشاره به انگیزه بالا برای تمرینات از بکارگیری تمام تلاش خود برای موفقیت در بازی های آسیایی سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی انصاری و سینا غلامپور دو ملی پوش شنا ایران به همراه خشایار حضرتی مربی تیم برای برپایی اردو آماده سازی ارتفاع ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ راهی کشور ارمنستان شدند.

مهدی انصاری در جریان این اردو تدارکاتی پیش از بازی‌های آسیایی اظهار کرد: در اردوی تدارکاتی ارمنستان شرایط خوبی داریم. کمپ تمرینی شرایط بسیار عالی و مناسبی دارد. بیش از دو هفته در این کشور تمرین کردیم و تمام شرایط طبق برنامه و با نظارت آقای حضرتی در حال پیشرفت است. هفته اول تمرینات نیز یه تیم چهار نفر از کشور روسیه هم در این کمپ مشغول به برپایی اردو تدارکاتی بودند که پریگودا دارنده مدال برنز ۱۰۰ متر قورباغه قهرمانی جهان بوداپست هم یکی از آن هابود.

وی در ادامه افزود : هدف اصلی ما در این اردو تمرین در ارتفاعات بوده که باعث افزایش هموگلوبین و اکسیژن خون می‌شود که باعث بیشتر شدن آمادگی بدنمان در تمرینات پیش از بازی های آسایی خواهد شد.

انصاری در پایان اشاره کرد: برای موفقیت در بازی‌های آسیایی از جان و دل مایه می‌گذارم و تمام تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب