میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) مبارک باد

سالروز میلاد با سعادت دومین ستاره آسمان ولایت و امامت، کریم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت امام حسن مجتبی (ع) بر تمامی شیعیان جهان مبارک باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف است با ولادت مظهر جود و کرم و بخشش، امام حسن مجتبی (ع)، نور دیده زهرای اطهر و سید و سالار جوانان اهل بهشت، حضرتی که روح بزرگ و دست کریمش تسلای روح دردمندان بود.

پیشواى دوم، نه تنها از نظر علم، تقوى، زهد و عبادت، مقامى برگزیده و ممتاز داشت، بلکه از لحاظ بذل و بخشش و دستگیرى از بیچارگان و درماندگان نیز در عصر خود زبانزد خاص و عام بود. وجود گرامى آن حضرت آرام بخش دل هاى دردمند، پناهگاه مستمندان و تهیدستان، و نقطه امید درماندگان بود. هیچ فقیرى از در خانه آن حضرت دست خالى برنمى گشت.

امروز ماه خدا به نیمه رسید در این نیمه ماه خداوند به خانه علی (ع) و فاطمه (س) ماهی عطا کرد که سرور جوانان بهشت است و به قدری بزرگ است که کریم اهل بیت(ع) لقب می‌گیرد و اسوه زهد و پارسایی، کمال، شجاعت، ایثار و ادب است و با آمدنش شادی را به خانه بهترین‌های خلق می‌آورد.

خجسته سالروز میلاد با سعادت دومین ستاره آسمان ولایت و امامت، کریم اهل بیت عصمت و طهارت ، حضرت امام حسن مجتبی (ع)، بر تمامی شیعیان جهان مبارک باد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب