نتایج روز دوم جام زنده رود اصفهان

روز دوم مسابقات شنا مسافت بلند جام زنده رود اصفهان عصر امروز (پنج‌شنبه) با معرفی تیم ها ونفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دومین روز از مسابقات سه روزه شنا جام زنده رود اصفهان در سه  سنی ۱۲-۱۱ سال، ۱۴-۱۳ سال و ۱۷-۱۵ سال به پایان رسید. در پایان روز دوم این مسابقات دو تغییر در صدرنشین های رده سنی ۱۴-۱۳ و ۱۵-۱۷ سال به وجود آمد. در پایان روز نخست این مسابقات اصفهان الف در رده سنی ۱۲-۱۱ سال، قزوین در رده سنی ۱۴-۱۳ سال و نیل آموزش و پرورش تهران در رده سنی ۱۷-۱۵ سال به مقام نخست دست یافتند. اما در پایان روز دوم تیم اصفهان الف توانست علاوه بر صدرنشینی در رده سنی ۱۲-۱۱ سال مقام نخست رده سنی ۱۴-۱۳ سال را هم کسب کند. تیم سرزمین موج های آبی مشهد هم نیل آموزش و پرورش تهران را در رده سنی ۱۷-۱۵ سال جای گذاشت و به مقام نخست این رده سنی در فاصله یک روز مانده تا پایان این مسابقات دست یافت.

در این دوره از رقابت ها ۱۷ تیم در رده سنی ۱۲-۱۱ سال حضور دارند. مسابقات رده های سنی ۱۴-۱۳ سال و ۱۷-۱۵ سال هم با حضور ۲۰ تیم پیگیری می شود.

جام زنده رود اصفهان که از روز چهارشنبه (۳۱ تیر ۱۳۹۴) آغاز شده است، عصر فردا (جمعه) با برگزاری سایر ماده های رقابتی و معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان می‌رسد.

 

برای دریافت نتایج تفکیک شده تیمی و  انفرادی تا پایان روز دوم بر روی فایل پی دی اف مربوط به هر بخش کلیک کنید.

نتایج تیمی ۱۲-۱۱ سال

نتایج تیمی ۱۴-۱۳ سال

نتایج تیمی ۱۷-۱۵ سال

نتایج کامل انفرادی

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب