نتایج شناگران ایران در روز نخست مسابقات باشگاه‌های ترکیه

ملی پوشان شنا ایران که برای برپایی اردو آماده سازی راهی کشور ترکیه شده بودند روز گذشته (جمعه) در مسابقات باشگاهی این کشور شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی شنا ایران به منظور برپایی اردوی‌های آماده سازی خود برای حضور پر قدرت در بازی‌های آسیایی (جاکارتا  ۲۰۱۸) دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ عازم کشور ترکیه شد و تمرینات خود را در این کشور آغاز کرد.

ملی پوشان شنا ایران در حاشیه این اردو تدارکاتی برای بالا بردن سطح آمادگی خود از روز گذشته (جمعه) در مسابقات شنا باشگاه‌های ترکیه نیز شرکت کردند. مهدی انصاری، سینا غلامپور و بنیامین قره‌حسنلو در روز نخست این مسابقات در ماده‌های ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر قورباغه با حریفان خود به رقابت پرداختند.

این سه شناگر ابتدا در ماده ۵۰ متر آزاد به آب زدند. سینا غلامپور در این ماده با ثبت زمان ۲۳:۴۳ در سکوی نخست ایستاد. قره‌حسنلو نیز با زمان ۲۳:۴۴ دوم و مهدی انصاری با ثبت زمان ۲۴:۰۶ پنجم شد. غلامپور با ثبت این زمان موفق شد رکورد ۵۰ متر آزاد در این رقابت‌ها را جابجا کند و به همین خاطر جایزه ویژه ای از سوی برگزار کنندگان این مسابقات به او اهدا شد.

اما در ماده ۱۰۰ متر قورباغه تنها مهدی انصاری با حریفان خود به رقابت پرداخت انصاری ۱۰۰ متر را در زمان ۱:۰۶.۰۰ شنا کرد و در جایگاه دوم ایستاد.

 

هجدهمین دور بازی‌های آسیایی از ۲۷ مرداد الی ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ (۱۸ اگوست الی دوم سپتامبر ۲۰۱۸) در کشور اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی شنا ایران با چهار شناگر در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

 

نتایج شناگران ایران در مسابقه باشگاه‌های ترکیه :

ماده ۵۰ متر آزاد :

سینا غلامپور با ثبت زمان۲۳:۴۳ مقام نخست را کسب کرد

بنیامین قره حسنلو با ثبت زمان ۲۳:۴۴ دوم شد.

مهدی انصاری با ثبت زمان ۲۴:۰۶ به کار خود پایان داد.

 

ماده ۱۰۰ متر قورباغه: 

مهدی انصاری با ثبت زمان ۱:۰۶.۰۰ دوم شد.

 

 

اسامی شناگران  اعزامی به کشور ترکیه 

  • مهدی انصاری
  • سینا غلامپور 
  • بنیامین قره‌حسنلو

 

کادر فنی تیم ملی :

خشایار حضرتی (مربی)

محسن سمیع زاده (سرپرست و مدیر فنی)

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب