نتایج شناگران ایران در چهارمین روز مسابقات شنا بازی‌های آسیایی

در چهارمین روز از مسابقات شنا نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو 2022 دو نماینده ایران در ماده های ۱۰۰ متر پروانه و ۲۰۰ متر آزاد به کار خود پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ چهارمین روز از مسابقات شنا بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ صبح امروز (چهارشنبه) با رقابت دو نماینده ایران در ماده های ۱۰۰ متر پروانه و ۲۰۰ متر آزاد آغاز شد.

در ابتدا مهرشاد افقری در دور مقدماتی ۱۰۰ متر پروانه به آب زد که اولین مسابقه او در این رقابت ها به شمار میرفت. افقری ۱۰۰ متر را در مدت زمان ۰۰:۵۴.۰۷ ثانیه شنا کرد و از بین ۲۹ شناگر حاضر در این ماده سیزدهم شد.

در ادامه نیز متین سهران دیگر نماینده ایران در مرحله مقدماتی ماده ۲۰۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت پرداخت. سهران با ثبت زمان ۱:۵۳.۵۷ در میان ۳۶ شناگر ماده ۲۰۰ متر آزاد در جایگاه بیستم قرار گرفت و به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد. متین سهران در طی این دوره از رقابت ها توانست رکورد ملی ۲۰۰ متر مختلط انفرادی را پس از ۱۴ سال جابجا کند و این آخرین مسابقه وی در بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ بود.

در ادامه مهرشاد افقری آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها فردا (پنجشنبه) در مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر پروانه به آب خواهد زد.

مسابقات شنا نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ دوم الی هفتم مهر ماه ۱۴۰۲ در سالن ورزش های آبی مرکز المپیک هانگژو برگزار می‌شود.

 

 نتایح روز چهارم تیم ملی شنا ایران در بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ :

چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ (۲۷ سپتامبر۲۰۲۳) روز چهارم :

مهرشاد افقری  با ثبت زمان ۰۰:۵۴.۰۷
در جایگاه ۱۳ ایستاد
 مرحله مقدماتی
۱۰۰ متر پروانه
متین سهران  با ثبت زمان ۰۱:۵۳.۵۷
در جایگاه ۲۰ ایستاد
 مرحله مقدماتی
۲۰۰ متر آزاد

 

نتایج مرحله مقدماتی ۱۰۰ متر پروانه

نتایج مرحله مقدماتی ۲۰۰ متر آزاد

 

 

اعضا تیم ملی شنا ایران در یازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳: 

شناگران: 

  • مهرشاد افقری
  • متین سهران 
  • سامیار عبدلی
  • هومر عباسی

سر مربی: 

  • گامر دیلانچیان

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.