نتایج مرحله پایانی هجدهمین دوره لیگ برتر شنا کشور

مرحله سوم و پایانی هجدهمین دوره لیگ برتر شنا باشگاه‌های کشور امروز پنج‌شنبه به میزبانی استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله سوم و پایانی هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی شنای باشگاه‌های کشور – جام خلیج فارس ضمن تمکین از شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا صبح روز  پنجشنبه(۱۲ اسفند ۱۴۰۰) در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.

شناگران حاضر در این رقابت ها، در صبح روز نخست مرحله دوم لیگ شنا باشگاهای کشور در ماده ها ۵۰ متر کرال پشت، ۲۰۰ متر پروانه، ۵۰ متر آزاد، ۲۰۰ متر قورباغه، ۲۰۰ متر آزاد و ۴ در ۱۰۰ متر مختلط تیمی باهم به رقابت پرداختند.   این مسابقات به مدت دو روز، در دو نوبت صبح و عصر (۱۲ و ۱۳ اسفند ۱۴۰۰) به میزبانی استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری می‌شود.

در جریان رقابت های صبح روز نخست این مسابقات هومر عباسی شناگر تیم کیان شنا گلستان موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۲۶.۱۸ رکورد ملی ماده ۵۰ متر کرال پشت را جابجا کند. رکورد پیشین این ماده توسط جمال چاوشی فر در مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ دبی سال ۱۳۹۵ به ثبت رسیده بود.

در نوبت عصر روز نخست این مسابقات ابوالفضل سام شناگر تیم شهید هاشمی نژاد مشهد در ماده ۲۰۰ متر کرال پشت با ثبت زمان ۰۲:۰۶.۰۸ موفق به جابجایی رکورد این ماده در رده ملی و رده سنی ۱۷-۱۵ شد و رکرورد پیشین این ماده که در سال ۱۳۹۳ با زمان ۰۲:۰۶.۳۵ توسط رهام پیروانی در هر دو رده ملی و جوانان به ثبت رسیده بود را بهبود بخشید.

در ادامه علی جبلی از تیم نفت تهران رکرود جدیدی را در ماده ۱۰۰ متر آزاد رده سنی ۱۷-۱۵ به ثبت رساند. جبلی ۱۰۰ متر را در مدت زمان ۵۱.۵۶ شنا کرد و رکورد پیشین این ماده که به نام  سینا غلامپور با زمان ۵۱.۶۳ در سال ۱۳۹۵ به ثبت رسیده بود را جابجا کرد.

در نوبت صبح روز دوم نیز هومر عباسی باردیگر رکورد شکنی کرد و موفق شد رکورد ماده ۱۰۰ متر کرال پشت که در مرحله دوم مسابقات لیگ شنا جابجا کرده بود را بهبود بخشد. عباسی ۱۰۰ متر را در مدت زمان ۵۷.۲۱ شنا کرد و رکورد پیشین خود با مدت زمان ۵۷.۵۹ را جابجا کرد.

 

برای مشاهده نتایج مرحله سوم لیگ شنا کشور بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

نتایج صبح روز نخست مرحله پایانی مسابقات

نتایج کامل روز نخست مرحله پایانی مسابقات

نتایج تیمی تا پایان روز اول مرحله پایانی مسابقات

 

نتایج صبح روز دوم مرحله پایانی مسابقات

نتایج تیمی تا پایان صبح روز دوم مرحله پایانی مسابقات

 

نتایج کامل مرحله سوم مسابقات لیگ برتر شنا سال ۱۴۰۰

نتایج تیمی نهایی لیگ برتر شنا سال ۱۴۰۰

 

اریس اصفهان، باشگاه امیر مرشد البرز، باشگاه مقاومت، سپاه نبی اکرم کرمانشاه، کوثر و اطهر آذربایجان، کیان شنای گلستان، نفت امیدیه، نفت تهران و شهید هاشمی نژاد خراسان رضوی تیم های حاضر در هجدهمین دوره لیگ شنای باشگاه‌های کشور هستند.

 

نتایج مرحله سوم مسابقات شنای باشگاه های کشور – اسفند ۱۴۰۰

ردیف پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ – صبح
۱ ۵۰ متر کرال پشت
۲ ۲۰۰ متر پروانه
۳ ۵۰ متر آزاد
۴ ۲۰۰ متر قورباغه
۵ ۴۰۰ متر آزاد
۶ ۱۰۰×۴ متر مختلط تیمی
ردیف پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۲- عصر
۷ ۲۰۰ متر کرال پشت
۸ ۱۰۰ متر آزاد
۹ ۵۰ متر قورباغه
۱۰ ۸۰۰ متر آزاد
۱۱ ۴۰۰ متر مختلط انفرادی
ردیف جمعه ۱۴۰۰/۱۲/۱۳-صبح
۱۲ ۲۰۰ متر آزاد
۱۳ ۵۰ متر پروانه
۱۴ ۱۰۰ متر کرال پشت
۱۵ ۱۰۰ متر قورباغه
۱۶ ۲۰۰×۴ متر آزاد تیمی
  ۱۵۰۰ متر آزاد (دسته اول و دوم)
ردیف جمعه ۱۴۰۰/۱۲/۱۳-عصر
۱۷ ۲۰۰ متر مختلط انفرادی
۱۸ ۱۰۰ متر پروانه
۱۹ ۱۵۰۰ متر آزاد (دسته سوم)
۲۰ ۱۰۰×۴ متر آزاد تیمی

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

چیریچ: تمام داوران ایران در سطح بین المللی و ملی فرصت پیشرفت دارند/ دوره خوبی برگزار شد

میخاییل چیریچ  مدرس و ناظر بین المللی واترپلو جهان بیان داشت: تمام داوران ایران چه در سطح بین المللی و چه در سطح ملی این فرصت را دارند که پیشرفت کنند، صرفا به نحوه کار آنها بستگی دارد و می‌توانم به جرات بگویم که کلاس بسیار خوب و راضی کننده‌ای بود.

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.