نتایج مسابقات شنای مسافت کوتاه جام ری ویژه پسران

مسابقات شنای مسافت کوتاه جام ری ویژه پسران زیر۱۵سال امروز پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در استخر طالقانی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  مسابقات شنای مسافت کوتاه جام ری ویژه پسران در رده سنی زیر ۱۵  سال (متولدین ۱۳۸۶ الی ۱۳۸۹) به همت هیات شنای استان تهران و با همکاری هیات شنای شهرستان ری صبح امروز  در استخر طالقانی ری آغاز شد.

در جریان نوبت صبح این مسابقات دو رکورد رده های سنی مسافت کوتاه جابحا شد . محمد قاسمی شناگر تیم شهر ری خوش درخشید و موفق شد در ماده های ۱۰۰ و ۲۰۰ متر آزاد رکورد شکنی کند. قاسمی ابتدا با ثبت زمان ۲:۰۱.۳۹ در ماده ۲۰۰ متر آزاد مسافت کوتاه رکورد این ماده را بهبود بخشد. رکورد پیشین این ماده با زمان ۲:۰۲.۴۳ توسط همین شناگر در رقابت های انتخابی زنجان به ثبت رسیده بود. همچنین محمد قاسمی در ماده ۱۰۰ متر آزاد نیز با ثبت زمان ۵۴:۵۵ رکورد پیشین این ماده که با زمان ۵۴:۸۹  به نام خودش ثبت بود جابجا کرد.

در نوبت عصر این رقابت ها نیز چهار رکورد جابجا شد، امیررضا نعیما از شهر ری موفق شد در ماده های ۵۰ قورباغه و ۱۰۰ متر مختلط رکورد شکنی کند. نعیما در ماده ۵۰ قورباغه با ثبت زمان ۳۰.۹۵ رکورد علی سراوند با زمان ۳۱.۲۵ را جابجا کرد. این شناگر شهر ری در ماده ۱۰۰ متر مختلط نیز با رکورد ۰۱:۰۳..۰۴ رکورد متین سهران با زمان ۰۱:۰۳.۳۶ را بهبود بخشید.

در ادامه نیز محمد رضا اکبرنژاد از استخر نور در ماده ۲۰۰ متر پروانه با زمان ۰۲:۱۶.۲۰ رکود پیشین این ماده با زمان ۰۲:۱۸.۵۳ که به نام مهران قاسم زاده ثبت بود را جابجا کرد.

اما این پایان کار نبود و محمد قاسمی باردیگر رکوردشکنی کرد و در ماده ۴۰۰ آزاد با زمان ۰۴:۱۳.۴۶ رکورد این ماده را بهبود بخشید. رکورد پیشین این ماده با زمان ۰۴:۲۸.۴۲ به نام حسین قاسمی ثبت بود.

برای مشاهده نتایج این مسابقات بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نتایج صبح مسابقات شنای مسافت کوتاه جام ری ویژه پسران

نتایج کلی مسابقات شنای مسافت کوتاه جام ری ویژه پسران

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب