نسیمی شاد با ثبت زمان ۲.۲۰.۲۲ در ۲۰۰متر قورباغه به کار خود پایان داد

آریا نسیمی شاد نماینده شنای ایران در چهاردمین روز مسابقات جهانی فینا (کازان2015) از راهیابی به نیمه نهایی ماده 200متر قورباغه بازماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در پنجمین روز از مسابقات شنای قهرمانی جهان فینا (کازان۲۰۱۵) آریا نسیمی شاد نماینده شنای ایران بود. این شناگر جوان و آینده دار در ماده ۲۰۰متر قورباغه با ثبت زمان دو دقیقه و ۲۰ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه در جایگاه ۴۶ ایستاد و  از راهیابی به مرحله بعد مسابقات بازماند. نسیمی شاد که رکورددار این ماده در ایران هم هست تنها ۳۷صدم ثانیه با رکورد خودش فاصله داشت.

در این ماده “مارکو کوچ” شناگر آلمانی به عنوان نخست مرحله مقدماتی دست یافت. “آدام پتی” و “کمرون وندربرگ” قورباغه روهای خوش نام جهان شنا هم به ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه های ۲۶ و ۲۱  در کمال ناباوری از راهیابی به مرحله نیمه نهایی باز ماندند.

در ادامه تلاش شناگران ایران در شانزدهمین دوره مسابقات جهانی فینا، روز شنبه (۱۷مرداد ۱۳۹۴) جمال چاوشی فر در آخرین ماده رقابتی خود به آب می زند.

 

رکوردهای ثبت شده در مرحله مقدماتی ماده ۲۰۰متر قورباغه:

  1. “آدام پتی” از آلمان – ۲:۰۹.۱۲
  2. “استفان ویلیس” از انگلستان- ۲:۰۹.۳۵
  3. “فلیان مائو” از چین- ۲:۰۹.۵۶

……..

آریا نسیمی شاد- ۲:۲۰.۲۲

 

برنامه زمانبندی ادامه مسابقات شناگران ایران در کازان:

 

۱۷ مرداد ۱۳۹۴:

جمال چاوشی فر- ماده ۵۰متر کرال پشت

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.