نظرپور: امیدواریم شیرجه ایران المپیکی شود

شیرجه رو کشورمان گفت: امیدواریم که شرایط طوری پیش برود که مجوز ورودی المپیک را کسب کنیم.

علی شفیعی جم/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از خبرگزاری آنا، شهنام نظرپور در مورد شرایط فعلی اردوی تیم ملی شیرجه اظهار کرد: «خدا را شکر اردوهای تیم ملی در شرایط خوبی برگزار شده است. متاسفانه من بخاطر گذراندن دوران سربازی و عدم حضور در تمرینات کمی از برنامه‌هایم عقب افتاده‌ام، ولی در حال حاضر با تمرینات فشرده مربیان قصد دارم خودم را به بالاترین سطح آمادگی برسانم.»

نظرپور به شرایط تست‌گیری و رکوردها در اردوهای تیم ملی اشاره کرد و گفت: «هم اکنون چهار بازیکن در اردوها مشغول تست دادن و ثبت رکوردهایشان هستند که تا به حال عملکرد خوبی داشتند. مسلما به مرور زمان و تداوم اردوها، رکوردهایمان ارتقاء پیدا خواهد کرد و به ورودی المپیک ریو نزدیک می شویم.»

این بازیکن شیرجه در خصوص مشکلات و کمبود امکانات این رشته در آستانه المپیک ریو اظهار کرد: «خوشبختانه امسال فدراسیون شنا برای تیم ملی اسپانسر گرفته‌ است و تا حدودی مشکلات سخت افزاری ما نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است.»

نظرپور همچنین به اردوهای مشترک با دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: «در ابتدای سال ما یک اردوی مشترک در کشور کویت و بعد از آن در اتریش داشتیم. البته تیم به صورت کامل در این اردوها شرکت نکرد. امیدواریم شرایط طوری پیش برود که در اردوهای بعدی تیم با ترکیب کامل حضور پیدا کند و با رسیدن به آمادگی کامل برای اولین بار مجوز ورود به المپیک را کسب کنیم.»

این شیرجه رو در پایان در خصوص کیفیت لیگ اظهار کرد:« مسابقات لیگ پارسال از لحاظ کمی و کیفی سطح بسیار بالایی داشت. امیدوارم امسال هم لیگ از لحاظ کمی و کیفی شرایط بهتری پیدا کند.»

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب