نماینده شنا ایران فردا عازم مسابقات جهانی مجارستان می‌شود

مهدی انصاری نماینده شنا ایران برای حضور در هفدهمین دوره مسابقات شنا قهرمانی جهان فردا (پنج‌شنبه) به مجارستان اعزام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفدهمین دوره بازی‌های قهرمانی جهان در رشته‌های ورزش های آبی از جمعه ۱۴ جولای ۲۰۱۷ (۲۳ تیر ۱۳۹۶) آغاز شد. شهر بوداپست مجارستان میزبان این دوره از مسابقات قهرمانی جهان است. مهدی انصاری نماینده ایران در رقابت‌های شنا قهرمانی جهان فردا (پنج شنبه) تهران را به مقصد بوداپست ترک می‌کند.

نماینده شنای ایران در این رقابت‌ها در دو ماده ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه به آب می‌زند. انصاری با ثبت رکورد در بازی‌های هم بستگی کشورهای اسلامی در ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه موفق به کسب سهمیه جهانی شد و جواز ورود به این مسابقات را بدست آورد.

ملی پوش شنای ایران به همراه خشایار حضرتی مربی تیم فردا(پنج شنبه) عازم مجارستان هستند و هشتم مرداد به کشور باز خواهند گشت. مرحله مقدماتی ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه روز‌های یکشنبه (اول مرداد ۱۳۹۶) و جمعه (ششم مرداد ۱۳۹۶) برگزار می‌شود.

 

برنامه مسابقات ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه شنا قهرمانی جهان(بوداپست۲۰۱۷):

 

۲۳ جولای  – اول مرداد ماه 

مقدماتی ۵۰ متر پروانه / صبح

نیمه نهایی ۵۰ متر پروانه / عصر

 

۲۴ جولای  – دوم مرداد ماه 

 

فینال ۵۰ متر پروانه / عصر

 

۲۸ جولای  – ششم مرداد ماه 

مقدماتی ۱۰۰ متر پروانه  / صبح

نیمه نهایی ۱۰۰ متر پروانه  / عصر

 

۲۹ جولای  – هفتم مرداد ماه 

 

فینال ۱۰۰ متر پروانه  / عصر

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.