هرسه نماینده ایران در روز پایانی فینالیست شدند/ افقری سه صدم ثانیه با ورودی جهان فاصله داشت

در آخرین روز از رقابت های شنا ترکیه ابوالفضل سام و هومر عباسی در ۵۰ متر کرال پشت و مهرشاد افقری در 100 متر پروانه فینالیست شدند و افقری تنها سه صدم ثانیه با کسب ورودی جهانی ژاپن فاصله داشت .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ملی پوشان شنا ایران در آخرین روز از رقابت های شنا ترکیه صبح امروز (یکشنبه) در مرحله مقدماتی ماده های ۵۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر پروانه با حریفان خود به رقابت پرداختند. ابتدا ابوالفضل سام و هومر عباسی دو نماینده ایران در مرحله مقدماتی ۵۰ متر کرال پشت به آب زدند که در پایان هومر عباسی با ثبت زمان ۲۶.۴۶ و ابوالفضل سام با ثبت زمان ۲۶.۶۳ به ترتیب دوم و سوم شدند و جواز حضور در فینال را کسب کردند .

در ادامه مهرشاد افقری نماینده شنا ایران در مرحله مقدماتی ۱۰۰ متر پروانه با ثبت زمان ۵۳.۸۱ تنها سه صدم ثانیه با کسب ورودی جهانی که ۵۳.۷۸ بود فاصله داشت و با ایستادن در جایگاه اول بار دیگر فرصت دارد برای کسب ورودی تلاش کند .

فینال آخرین روز از این رقابت ها عصر امروز (یکشنبه) برگزار می‌شود و هر سه نماینده شنا ایران بار دیگر شانس خود را برای کسب ورودی جهانی امتحان میکنند .

 

 

نتایج روز پایانی رقابت ها یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ : 

مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر کرال پشت :

هومر عباسی با ثبت زمان ۲۶.۴۶ راهی فینال شد 

ابوالفضل سام با ثبت زمان ۲۶.۶۳ راهی فینال شد 

 

 مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر پروانه :

مهرشاد افقری با ثبت زمان ۵۳.۸۱ راهی فینال شد 

 

 

اسامی شناگران اعزامی به رقابت های شنا ترکیه – انتخابی قهرمانی جهان (ژاپن) : 

  1. سینا غلامپور
  2. مهرشاد افقری
  3. سامیارعبدلی
  4. متین سهران
  5. هومر عباسی
  6. ابولفضل سام

مربی : گامر دیلانچیان

سرپرست :سعید ملکا آشتیانی

انتهای پیام 

image_printپرینت مطلب