هرگونه فعالیت در حوزه فدراسیون شنا تنها با ثبت اطلاعات در باشگاه هواداری امکان‌پذیر خواهد بود

بنا بر اطلاعیه فدراسیون شنا کلیه فعالیت های مرتبط با این فدراسیون منوط به ثبت نام در پرتال باشگاه هواداری شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ این فدراسیون با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد از این پس تمامی فعالیت های مرتبط به رشته های شنا، شیرجه و واترپلوی ایران تنها با ثبت‌نام در پرتال اینترنتی باشگاه هواداری به آدرس Club.irsf.ir امکان‌پذیر است. این فعالیت ها و خدمات شامل شرکت در مسابقات باشگاهی، قهرمانی کشور، جشنواره‌ها، سمینارها، دوره‌های آموزشی و دریافت کارت‌های مربیگری و مدرسی و تأئیدیه از فدراسیون و سایر موارد مربوطه است.

بدیهی است از تاریخ ابلاغ این نامه هیچ‌گونه فعالیتی برای اعضاء بدون ثبت اطلاعات در پرتال باشگاه هواداری امکان‌پذیر نیست.

 

(لینک ورود به پرتال باشگاه هوادارن در وبسایت فدراسیون موجود است –  club.irsf.ir )

 

 

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

احتراماً، در راستای خدمت رسانی به جامعه فرهیخته و بزرگ ورزش‌های آبی و تشکیل بانک اطلاعات جهت توسعه و ترویج رشته‌های تحت پوشش در کشور به اطلاع عموم مسئولان، ورزشکاران، مربیان، داوران، مدرسان و پیشکسوتان می‌رساند
ارائه هرگونه خدمات و فعالیت اعم از شرکت در مسابقات باشگاهی، قهرمانی کشور، جشنواره‌ها، سمینارها، دوره‌های آموزشی و دریافت کارت‌های مربیگری و مدرسی و تأئیدیه از فدراسیون تنها با ثبت‌نام در پرتال اینترنتی باشگاه هواداری به آدرس Club.irsf.ir امکان‌پذیر خواهد بود.

بدیهی است از تاریخ ابلاغ این نامه هیچ‌گونه فعالیتی برای اعضاء بدون ثبت اطلاعات در پرتال باشگاه هواداری امکان‌پذیر نیست.

لازم بذکر است که دارندگان کارت هواداری و عضویت خانواده شنا، شیرجه و واترپلو از تسهیلات ویژه نظیر: تخفیف استفاده از اماکن ورزشی، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، خدمات بیمه‌ای و همچنین خدمات ویژه کارت بانک دی بهره‌مند خواهند شد.

جزییات طرح مذکور متعاقباً اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب