همه چیز برای سلطان آماده است

کسب طلای فینا ترافی در دیدار فینال امروز توسط ایران سبب خواهد شد تا نام سرمربی واترپلوی ایران برای همیشه در برگ تاریخ این رشته جاودان شود.
 به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، سیروس طاهریان سرمربی فعلی تیم ملی واترپلوی کشورمان تنها شخصی است که در ۲ دوره قبلی بازی ها نیز به عنوان عضو کادر فنی همراه تیم حضور داشته و توانسته مدال های برنز و نقره را به کارنامه افتخارات خود اضافه کند.
طاهریان که به عنوان مربی در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ در کنار تیم ملی واترپلو انجام وظیفه کرده است اکنون این فرصت را در بازی نهایی فیناترافی تهران دارد تا با کسب طلای بازی ها نامش را برای همیشه در تاریخ واترپلو ایران جاودان سازد.
این مربی برجسته که خصوصیات اخلاقی وی توجه بسیاری از هواداران و حتی کارشناسان را خود جلب کرده و لقب سلطان را از سوی شاگردانش به یدک می کشد با کسب افتخار تنها یک قدم فاصله دارد.
طاهریان با کسب عنوان قهرمانی در فیناترفی ضمن طلسم شکنی به تنها مربی بدل خواهد شد که هر ۳ مدال برنز، نقره و طلا را برای ایران به ارمغان می آورد.
فینال این دوره از رقابت ها از ساعت ۱۷:۳۰ فردا(جمعه) در استخر قهرمانی ۹ دی مجموعه ورزشی شیرودی بین تیم های ایران و اروگوئه برگزار می شود. تماشای این مسابقه برای عموم علاقه مندان( آقایان) رایگان است. فدراسیون شنا تدابیر ویژه ای برای حضور هواداران تیم ملی ایران در بازی فینال اتخاذ کرده است.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب