هومر عباسی: می‌توانیم به فینال بازی‌های آسیایی برسیم

شناگر تیم ملی ایران معتقد است در صورت حمایت از تیم‌ملی شنای ایران در بازی‌های آسیایی، شناگران ایران می‌توانند به فینال مسابقات راه یابند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ هومر عباسی، شناگر گرگانی تیم ملی ایران، موفق شد در ماده ۵۰ متر کرال پشت علاوه بر جابجایی رکورد ملی این ماده ورودی مسابقات جهانی شنا ژاپن را کسب کند.

هومر عباسی، با بیان اینکه تصور می‌کردم در  رقابت‌های بین‌المللی شنای ترکیه بتوانم سهمیه ورودی مسابقات جهانی ژاپن را کسب کنم، اظهار کرد: خداراشکر می‌کنم که این اتفاق افتاد و از این بابت خوشحال هستم و امیدوارم بتوانم در مسیر موفقیت گام بردارم.

وی در مورد حضور تیم‌ملی شنای ایران در رقابت‌های آسیایی هانگژو، عنوان کرد: اگر برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو حمایت از شناگران ملی‌پوش ایران بیشتر شود به طور حتم می‌توانیم در فینال مسابقات آسیایی حضور یابیم و نتایج خوبی را با کسب رکوردهای مطلوب به جای بگذاریم.

این شناگر تیم‌ملی ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط خوب است و شناگران تیم‌ملی در حال تمرین هستند، گفت: خیلی جدی برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی شنا و بازی‌های آسیایی تلاش خواهیم کرد و نیازمند حمایت‌های بیشتر از شناگران کشور هستیم تا در این مسیر بهترین نتایج را کسب کنیم و به موفقیت برسیم.

عباسی ادامه داد: تا اینجای کار حمایت‌ها از شناگران تیم‌ملی کم بوده است و به طور حتم اگر حمایت‌ها بیشتر شود می‌توانیم به نتایج بسیار بهتری دست یابیم به همین دلیل نیازمند توجه جدی مسئولان هستیم و امیدواریم که این مسئله محقق شود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب