ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز مرد مبارک باد

سالروز ولادت مولود کعبه حضرت علی(ع) نماد عدالت، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و روز مرد مبارک باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ۱۳رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود . امام علی(ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتارو رفتار و منش خویش، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

ایمانش بر همه مقدم، سخنش از همه فصیح‌تر، رأیش از همه محکم‌تر بود، به حفظ کتاب خدا و اجرای احکام آن از همه بیشتر توجه داشت. دوستی و یاری‌اش واجب و در رتبه با پیامبران مساوی است. او سرچشمه‏ فیاضی بود که دانشمندان دانش‌های خود را بدو استناد دادند. یگانه و بزرگواری که دوست و دشمن اعتراف به کرامت، دانایی و شجاعت وی دارند.

۱۳رجب؛ سالروز ولادت امام‌المتّقین حضرت علی(ع) اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به روز مرد و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته بر عموم آزاد مردان جهان، پدران بزرگوار  و شیر زنان مردپرور مبارک باد. چه سنت پسندیده ای که این ولادت روز پدر نام گرفت. چرا که پدر بودن همیشه هم سنگ مرد بودن نیست برای پدر بودن و پدری کردن باید مرد بود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.