ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران مبارک باد

اول ذی القعده سالروز ولادت ولادت حضرت معصومه(س) گوهر درخشان دریای دانش و فضیلت، آغاز دهه مبارک کرامت و روز دختران مبارک باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ اول ذی القعده سالروز ولادت ولادت حضرت معصومه(س) است. حضرت فاطمه معصومه(س) در عبادت و زهد و تقوی سرآمد زمان خود بود و به القاب شریف حمیده و رشیده و نقیه ملقب گشت و در هوش و زکاوت و پرهیزگاری و عبادت تالی تلو معصومین علیهم السلام بشمار می رود این بانوی بزرگوار اگر عمر کوتاهش اجازه می داد بدون شک همچون زینب کبری اشاعه دهنده علوم و مناقب اهل بیت علیهم السلام در مناطقی از مرکز ایران بود.

بهمین مناسبت میلاد با سعادت فاطمه معصومه(س) را روز دختر هم نامیده اند و این یعنی، دختران ما باید این بانوی کریمه را الگو و سرمشق خود قرار دهند،

بی شک از دامان پاک اهل بیت (ع)، چهره های پرفروغ و شخصیت های بی بدیلی به جهان بشری عرضه شده و در این میان حضرت فاطمه معصومه (س) که به حق «فاطمه ثانی» لقب گرفته اند، ملت ایران را به وجود پاک خود مفتخر کرده اند.

فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو ولادت با سعادت آن گوهر درخشان دریای دانش و فضیلت ، و آعاز دهه مبارک کرامت و روز دختر را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه بانوان و دختران خانواده بزرگ ورزش‌های آبی تبریک و تهنیت گفت.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.