ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر مبارک باد

اول ذی القعده سالروز ولادت ولادت حضرت معصومه(س) گوهر درخشان دریای دانش و فضیلت، آغاز دهه مبارک کرامت و روز دختران مبارک باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ اول ذی القعده سالروز ولادت ولادت حضرت معصومه(س) است. حضرت فاطمه معصومه(س) در عبادت و زهد و تقوی سرآمد زمان خود بود و به القاب شریف حمیده و رشیده و نقیه ملقب گشت و در هوش و زکاوت و پرهیزگاری و عبادت تالی تلو معصومین علیهم السلام بشمار می رود این بانوی بزرگوار اگر عمر کوتاهش اجازه می داد بدون شک همچون زینب کبری اشاعه دهنده علوم و مناقب اهل بیت علیهم السلام در مناطقی از مرکز ایران بود.

بهمین مناسبت میلاد با سعادت فاطمه معصومه(س) را روز دختر هم نامیده اند و این یعنی، دختران ما باید این بانوی کریمه را الگو و سرمشق خود قرار دهند،

بی شک از دامان پاک اهل بیت (ع)، چهره های پرفروغ و شخصیت های بی بدیلی به جهان بشری عرضه شده و در این میان حضرت فاطمه معصومه (س) که به حق «فاطمه ثانی» لقب گرفته اند، ملت ایران را به وجود پاک خود مفتخر کرده اند.

فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو ولادت با سعادت آن گوهر درخشان دریای دانش و فضیلت ، و آعاز دهه مبارک کرامت و روز دختر را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه بانوان و دختران خانواده بزرگ ورزش‌های آبی تبریک و تهنیت گفت.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب