پایان مسابقات شنای جام ولایت با قهرمانی فارس

مسابقات سه روزه شنای مسافت کوتاه جام ولایت با معرفی استان فارس به عنوان تیم قهرمان عصر دیروز (پنج‌شنبه) به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ روز سوم و آخرین رو رقابت های شنا مسافت کوتاه تحت عنوان “جام قهرمانی ولایت” پنج شنبه (۲۳ مهر ۱۳۹۴) برگزار شد. پس از پایان این مسابقات تیم استان فارس با مجموع ۵۱۷ امتیاز قهرمان شد. فارس از روز نخست به صدر جدول رفت و تا پایان صدرنشین باقی ماند. پس از این تیم باشگاه دلفین آبی و تهران الف به ترتیب با ۴۶۴ و ۴۵۷ امتیاز دوم و سوم شدند. تا روز ماقبل پایانی این تیم تهران الف بود که در جایگاه دوم قرار داشت اما در آخرین روز شناگران باشگاه دلفین آبی خوش درخشیدند و نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

این دوره از رقابت ها برای رده‌های سنی بالای  ۱۵ سال به میزبانی خراسان رضوی از ۲۱ تا ۲۳ مهر ۱۳۹۴ برگزار شد. در این مسابقات ۱۲۰ شناگر در قالب ۱۷تیم حضور داشتند.

مسابقات امسال با هدف توسعه کمی و کیفی شنای کشور در شهر مشهد و در استخر پارک ساحلی آفتاب برگزار شد.

 

برای دریافت نتایج کامل روز سوم و پایانی مسابقات شنای جام ولایت  ۱۳۹۴ روی لینک پی دی اف زیر کلیک کنید.

نتایج روز سوم جام ولایت ۱۳۹۴

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.