مسابقات شنا جام زنده رود اصفهان به پایان رسید

مسابقات شنا جام زنده رود اصفهان عصر امروز (جمعه) با قهرمانی اصفهان الف در دو رده سنی و نیل آموزش و پرورش تهران در یک رده سنی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سومین و آخرین روز مسابقات شنا مسافت بلند جام زنده رود اصفهان با معرفی تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید. در پایان این مسابقات تیم اصفهان الف به ترتیب با ۴۷۹ و ۴۳۴ امتیاز به عنوان قهرمانی رده سنی ۱۲-۱۱ سال و ۱۴-۱۳ سال معرفی شد. در رده سنی ۱۷-۱۵ سال هم جدال نزدیک و پایاپای سرزمین موج های آبی و نیل آموزش و پرورش تهران به سود تهرانی ها به پایان رسید تا این تیم با کسب ۳۷۶ امتیاز مقام نخست این رده سنی را از آن خود کند.

در این دوره از رقابت ها ۱۷ تیم در رده سنی ۱۲-۱۱ سال شرکت کردند. مسابقات رده های سنی ۱۴-۱۳ سال و ۱۷-۱۵ سال هم با حضور ۲۰ تیم انجام شد.

 

مسابقات شنا مسافت بلند جام زنده رود اصفهان به منظور توسعه کمی و کیفی شنای کشور از روز چهارشنبه (۳۱ تیر ۱۳۹۴) تا جمعه (دوم مرداد ۱۳۹۴) به میزبانی اصفهان در استخر انقلاب این شهر برگزار شد. طبق اعلام کمیته فنی شنا این مسابقات اولین مرحله انتخاب تیم شنای رده‌های سنی برای دعوت به اردوی مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا (تایلند۲۰۱۵) بود.

 

تیم های برتر مسابقات شنا جام زنده رود اصفهان:

رده سنی ۱۲-۱۱ سال:

  1. اصفهان الف- ۴۷۹ امتیاز
  2. اصفهان ب- ۲۶۴ امتیاز
  3. نیل آموزش و پرورش تهران- ۲۳۹ امتیاز

 

رده سنی ۱۴-۱۳ سال:

  1. اصفهان الف- ۴۳۴ امتیاز
  2. قزوین- ۴۰۹ امتیاز
  3. شهید شوشتری نیشابور ۳۳۵ امتیاز

 

رده سنی ۱۷-۱۵ سال:

  1. نیل آموزش و پرورش تهران- ۳۷۶ امتیاز
  2. سرزمین موج های آبی- ۳۶۲
  3. ناجیان راستین البرز الف- ۳۱۶ امتیاز

 

برای دریافت نتایج تفکیک شده تیمی و  انفرادی نهایی مسابقات جام زنده رود اصفهان روی فایل پی دی اف مربوط به هر بخش کلیک کنید.

نتایج تیمی ۱۲-۱۱ سال

تایج تیمی ۱۴-۱۳ سال

نتایج تیمی ۱۷-۱۵ سال

نتایج کامل انفرادی

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

چیریچ: تمام داوران ایران در سطح بین المللی و ملی فرصت پیشرفت دارند/ دوره خوبی برگزار شد

میخاییل چیریچ  مدرس و ناظر بین المللی واترپلو جهان بیان داشت: تمام داوران ایران چه در سطح بین المللی و چه در سطح ملی این فرصت را دارند که پیشرفت کنند، صرفا به نحوه کار آنها بستگی دارد و می‌توانم به جرات بگویم که کلاس بسیار خوب و راضی کننده‌ای بود.

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.